۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۴۷
کد خبر: 82929572
T T
۰ نفر
حضور جهاد دانشگاهی در نمایشگاه نفت وگاز جمهوری آذربایجان

تهران- ایرنا- بیست و پنجمین نمایشگاه نفت و گاز كاسپین در پایتخت جمهوری آذربایجان با حضور جهاد دانشگاهی و 110 شركت بزرگ نفتی دنیا امروز -سه شنبه- افتتاح شد و تا 11 خرداد به كار خود ادامه می دهد.

به گزارش ایرنا از سازمان جهاد دانشگاهی، این سازمان به عنوان تنها نماینده ایرانی با هدف ارایه آخرین فناوری های حوزه نفت و گاز در این نمایشگاه شركت كرد.
پس از آغاز به كار نمایشگاه، دكتر جواد جهانگیرزاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان در محل غرفه جهاد دانشگاهی حضور یافت و با دكتر حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی در خصوص حضور جهاد در آذربایجان و گسترش فعالیت فناورانه مذاكره كرد.
در ادامه، مدیر عامل شركت ملی نفت آذربایجان(SOCAR) از غرفه جهاددانشگاهی بازدید كرد.
گفتنی است، فناوری طراحی و ساخت دكل حفاری، فناوری طراحی و ساخت دستگاه لوله مغزی سیار، طراحی و ساخت بازوی بارگیری نفت خام، طراحی و ساخت موتورهای دور متغیرVFD و ساخت مته های حفاری از محصولات ارایه شده جهاد دانشگاهی در این نمایشگاه است.
ماده شیمیایی تعلیق شكن دمولسیفایر و پودر میكروبی پاكسازی خاك های آلوده به مواد هیدرو كربوری از دیگر محصولات عرضه شده این نهاد در نمایشگاه می باشد.

**آماده همكاری های علمی در حوزه تكنولوژی هستیم
رییس جهاد دانشگاهی در دیدار با سفیر و وزیر انرژی جمهوری آذربایجان در محل غرفه این سازمان با اشاره به توانمندی های جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف گفت: آماده فروش محصولات و همكاری های علمی در حوزه تكنولوژی هستیم.
طیبی افزود: جهاد دانشگاهی سازمان بسیار گسترده ای در كشور ایران است و در كل كشور دارای شعبه می باشد.
رییس جهاد دانشگاهی در ادامه با اشاره به فعالیت های این نهاد در حوزه پزشكی گفت: این نهاد در حوزه سلول های بنیادی و سل تراپی توانمندی های زیادی دارد.
طیبی با تاكید بر این كه در حوزه مهندسی یه ویژه نفت و گاز تولید كننده تجهیزات بسیار مهمی از جمله دكل حفاری هستیم، گفت: در حوزه دستگاه های آزمایشی برق فشار قوی DC نیز بسیار خوب كار كرده ایم.
رییس جهاددانشگاهی در این دیدارها با اشاره به توانمندی های جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف گفت: آذربایجان را برای كار در حوزه كشورهای CIS انتخاب كرده ایم.

** بازدید رییس جمهوری آذربایجان از غرفه جهاد دانشگاهی
الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان نیز امروز با حضور در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز كاسپین 2018 باكو از غرفه جهاددانشگاهی بازدید كرد.
علمی ** 1201 **2017
۰ نفر