۱۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۴۲
کد خبر: 82931906
T T
۰ نفر

يك رستوران در جيرفت پلمب شد

۱۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۴۲
کد خبر: 82931906
يك رستوران در جيرفت پلمب شد

جيرفت - ايرنا - دادستان عمومي و انقلاب شهرستان جيرفت گفت: يكي از رستوران هاي اين شهرستان به دليل رعايت نكردن مسائل بهداشتي پلمب شد.

حسين سلامي روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: رستوران پلمب شده در جيرفت در راستاي حفظ امنيت غذايي مردم اعمال قانون شد.
وي ادامه داد: پس از كسب گزارش هاي مردمي در زمينه رعايت نكردن نكات بهداشتي، رسيدگي به موضوع در دستور كارگروه امنيت غذايي قرار گرفت و پس از بازديد از اين رستوران بنا به اعلام نظر كارشناسان اداره بهداشت، دستور پلمب آن صادر شد.
دادستان جيرفت از تشكيل هيات عالي امنيت غذايي در اين شهرستان خبر داد و گفت: در راستاي امنيت غذايي و سلامت مردم، نظارت بر اغذيه فروشي هاي شهرستان جيرفت تشديد مي شود.
وي افزود: كارگروه هيات عالي امنيت غذايي شهرستان جيرفت با محوريت دادستاني و با همكاري اداره بهداشت، دامپزشكي، پليس اماكن و ساير دستگاه هاي ذيربط در دادسراي عمومي و انقلاب جيرفت تشكيل شده است.
سلامي به بازديد از ديگر رستوران هاي اين شهرستان اشاره و عنوان كرد: به تعدادي از اين مغازه ها تذكرات لازم داده و مقرر شد تا تاريخ تعيين شده نواقص را برطرف كنند.
وي اظهار داشت: دستگاه قضايي در زمينه سلامت غذايي مردم و جامعه با متخلفان برخورد خواهد كرد.
وي ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده رعايت نكردن مسائل بهداشتي مراتب را به منظور پيگيري به دفتر دادستاني و اداره بهداشت شهرستان جيرفت اعلام كنند.
شهرستان جيرفت با 308 هزار نفر جمعيت در فاصله 230 كيلومتري جنوب كرمان واقع است.
3029/7429/7450