۱۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۳۳
کد خبر: 82936666
T T
۰ نفر

راهپیمایی روز جهانی قدس در ورامین برگزار شد

۱۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۳۳
کد خبر: 82936666
راهپیمایی روز جهانی قدس در ورامین برگزار شد

تهران - ایرنا - همزمان با آخرین جمعه ماه مبارك رمضان ، مردم شهرستان ورامین در بخش مركزی ، جواد آباد و شهر خیر آباد با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد دفاع از مردم مظلوم فلسطین را سر دادند.

به گزارش ایرنا، مردم روزه دار و همیشه در صحنه شهر ورامین ، در آخرین جمعه‌ماه مبارك رمضان از ساعت 11 با اجتماع باشكوه در میدان امام حسین (ع) خود را برای خلق صحنه‌های پرشوری از حماسه حضور آماده و با حركت در خیابان شهدا ، همان نقطه ای كه خون شهیدان قیام دهم دی ماه ورامین به زمین ریخته بود به سمت مصلای نماز جمعه صاحب الزمان (عج) حركت كردند.
مردم ورامین، وارثان قیام خونین كفن پوشان كه در 15 خرداد سال 42 جان خود را در راه دفاع از مرجعیت شیعه و اسلام تقدیم كردند بار دیگر كفن پوش وارد میدان شدند تا آمادگی شان را در مقابله با استكبار جهانی به سركردگی آمریكا و اسرائیل جنایتكار اعلام كنند.
راهپیمایان با حمل پرچم فلسطین و انصار حزب الله، با سردادن شعارهای مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسرائیل، رژیم غاصب و كودك كش صهیونیست را دشمن شماره یك اسلام اعلام كردند و از تمامی مسلمانان خواستند برای نابودی این غده سرطانی با یكدیگر متحد باشند.
راهپیمایان با اعلام انزجار از سكوت مجامع بین المللی و كشورهای عربی خواستار واكنش سازمان ملل متحد به جنایات رژیم جعلی اسرائیل شدند.

**روز قدس در جوادآباد
مردم بخش جواد آباد ورامین نیز همپای دیگر مردم ایران اسلامی با اجتماع در میدان اصلی این شهر، صحنه هایی از اوج همدلی و همبستگی ملت مسلمان ایران در دفاع از آرمان فلسطین را به نمایش گذاشتند.
مردم خداجوی جوادآباد با حركت به سمت مصلای نماز جمعه و با شعارهای مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسرائیل اعلام كردند كه فلسطین پاره تن اسلام است و مسلمانان ایران در هرجای این كشور اسلامی كه باشند از مردم مظلوم فلسطین دفاع خواهند كرد.

** روز قدس در خیرآباد
مردم و مسئولان شهر خیرآباد ورامین نیز با اجتماع مقابل امامزاده طاهر و مطهر(ع) و حركت به سمت مصلای نماز جمعه این شهر ، شكوه حضور خود را در آخرین جمعه ماه مبارك رمضان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند.

در پایان این مراسم، راهپیمایان با قرائت بیانیه ای اتحاد بیش از پیش مسلمانان جهان و تشكیل صف واحد را برای نابودی رژیم اشغالگر قدس خواستار شدند.
به گزارش خبرنگار ایرنا در مسیر راهپیمایی، جوانان و نوجوانان با در دست گرفتن آدمك هایی از سران استكبار جهانی انزجار خود را از جنایات آمریكا و اسرائیل اعلام كردند.
تعداد زیادی از ورزشكاران ورامین نیز با لباس های ورزشی یكسان در این راهپیمایی حضور پیدا كرده بودند .
در طول مسیر غرفه های متعددی نظیر پایگاه سلامت، غرفه فرهنگی و ایستگاه تیراندازی به تصویر سران كفر دایر شده بود.
نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر با استقرار در مسیر خدمات پزشكی رایگان به راهپیمایان ارائه می كرد.
حضور نیروهای نظامی و انتظامی برای برقرار نظم این مراسم چشمگیر بود.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 كیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254/ 1008
۰ نفر