۲۱ خرداد ۱۳۹۷، ۹:۳۶
کد خبر: 82939440
T T
۰ نفر

4 نفر سارق خودرو و مالخر در اروميه دستگير شدند

۲۱ خرداد ۱۳۹۷، ۹:۳۶
کد خبر: 82939440
4 نفر سارق خودرو و مالخر در اروميه دستگير شدند

اروميه- ايرنا- فرمانده انتظامي اروميه گفت: 4 نفر سارق خودرو و مالخر با اعتراف به انجام 10 فقره سرقت خودرو و محتويات آن، در اين شهرستان دستگير شدند.

سرهنگ حسين صمدپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در پي وقوع چندين فقره سرقت خودرو در شهرستان اروميه، پيگيري موضوع به سرعت در دستور كار پليس اين شهرستان قرار گرفت.
وي اضافه كرد: ماموران كلانتري 13 اروميه با انجام كارهاي اطلاعات نامحسوس و تحقيقات لازم موفق شدند 2 سارق اين پرونده را شناسايي و حين سرقت دستگير كنند.
وي بيان كرد: سارقان در بازجويي هاي پليسي به 10 فقره سرقت انواع خودرو در شهرستان اروميه اعتراف كردند.
فرمانده انتظامي اروميه ادامه داد: در بازرسي از مخفيگاه سارقان 2 دستگاه خودرو پيكان وانت و پيكان سرقتي، مدارك سرقتي و مقداري از اموال سرقت شده را كشف و ضبط كردند.
سرهنگ صمدپور با اشاره به دستگيري 2 نفر مالخر در اين پرونده ادامه داد: متهمان پس از تشكيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مقام قضايي شدند.
به گزارش ايرنا به نقل از فرمانده انتظامي آذربايجان غربي مقابله با سرقت، مقابله با كالاي قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاري ها و بد اخلاقي هاي اجتماعي و كاهش تصادف ها از اولويت هاي پنج گانه نيروي انتظامي اين استان در سال جاري است.
6009/2093