۲۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۴۴
کد خبر: 82945489
T T
۰ نفر
محموله بزرگ كالاي قاچاق توسط دريابانان ماهشهر كشف شد

آبادان-ايرنا-فرمانده مرزباني خوزستان گفت: محموله چهار ميلياردي كالاي قاچاق توسط دريابانان ماهشهر كشف و ضبط شد.

به گزارش دوشنبه ايرنا به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار 'عبداله نظرپور' در تشريح اين خبر اظهار داشت: روز گذشته ماموران پايگاه درياباني ماهشهر در راستاي مبارزه با قاچاق كالا و ارز ، هنگام كنترل شناور‎هاي عبوري، طي يك عمليات برنامه ريزي شده يك فروند شناور باري حامل كالاي قاچاق كه به سمت بندر سجافي در حركت بود را شناسايي و متوقف كردند.
وي افزود: ماموران در بازرسي از اين شناور 45 دستگاه يخچال، 50 دستگاه ماشين ظرفشويي و 60 دستگاه لباسشويي كه بدون مجوز و قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلي كشور بارگيري شده بود ، كشف كردند.
فرمانده مرزباني خوزستان در خاتمه با اشاره به دستگيري 6 متهم و توقيف يك فروند شناور در اين رابطه، تصريح كرد: كارشناسان ارزش كالاهاي كشف شده را چهار ميليارد ريال برآورد كردند كه پس از تشكيل پرونده اوليه به همراه متهمان جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شدند.
به گزارش ايرنا، دريابانان فرماندهي مرزباني خوزستان، مستقر در پاسگاه شناوري ' خورزهره' از توابع پايگاه درياباني ماهشهر سال گذشته با تشديد اقدامات كنترلي در راستاي مبارزه با قاچاق كالا و كنترل آب هاي ساحلي استان، شناور تجاري حامل كالاي خانگي قاچاق به ارزش چهار ميليارد ريال را كشف و ضبط كردند و 6 نفر را در اين رابطه بازداشت كردند.
9858/7165/6002