۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۴۴
کد خبر: 82946666
T T
۰ نفر
سازمان بسيج اساتيد خراسان رضوي 2انديشكده تاسيس كرد

مشهد- ايرنا- رئيس سازمان بسيج اساتيد دانشگاهها و مراكز آموزش عالي خراسان رضوي گفت: تاكنون 2 انديشكده در اين سازمان ايجاد شده و سه انديشكده ديگر هم بزودي ايجاد مي شود.

مجتبي بذرافشان مقدم، سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هم اكنون 2 انديشكده با عنوان مطالعات حوزه جمعيت و نيز ژئوپولتيك غرب آسيا در سازمان بسيج اساتيد خراسان رضوي تاسيس شده است.
وي ادامه داد: همچنين انديشكده وقف به وسيله بسيج اساتيد دانشگاه امام رضا(ع)، انديشكده كارآفريني و اشتغال با همكاري فني و حرفه اي و دانشگاه علمي و كاربردي و نيز انديشكده سبك زندگي رضوي هم ايجاد مي شود.
وي اظهار كرد: دفاع از انقلاب اسلامي، مقابله با جنگ نرم، تلاش براي وحدت حوزه و دانشگاه و ارائه خدمات مشاوره اي به دانشجويان، همكاري با مديريت دانشگاه و نهاد رهبري از جمله رسالتهاي بسيج اساتيد است.
بذرافشان با اشاره به برگزاري همايش شهيد چمران در 31 خرداد اظهار كرد: شهيد چمران به دنبال رفاه طلبي نبود. چنانكه سازمان ناسا از او خواست كه در آمريكا بماند ولي چمران ترجيح داد به جبهه مقاومت بپيوندد.
وي عدم وابستگي جناحي و دفاع از محرومان و مظلومان را از ديگر ويژگي هاي شهيد چمران برشمرد و افزود: همايش ملي بسيج اساتيد همزمان با سالروز شهادت دكتر چمران، روز 31 خرداد در دانشگاه فردوسي مشهد برگزار مي شود.
سه هزار نفر از اساتيد دانشگاه و مرازآموزش عالي خراسان رضوي در بسيج اساتيد اين استان عضو هستند.
5132/7507