۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۴:۴۶
کد خبر: 82949385
T T
۰ نفر
قوه قضاییه در اجرای احكام انقلابی و اسلامی عمل كند

كرمان - ایرنا- خطیب جمعه كرمان با اشاره به فرا رسیدن هفته قوه قضاییه گفت: كار قضایی باید با احتیاط لازم و طبق دستور شرع و انقلابی باشد و برای اجرای حكم نیازمند عمل انقلابی و اسلامی هستیم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد شیخ بهایی در نمازجمعه این هفته كرمان افزود: دستگاه قضایی زمانی كه حكمی صادر شد، باید برای اجرای آن بدور از صحنه سازی ها و فشارها انقلابی عمل كند.
وی با اشاره به وجود برخی مشكلات در جامعه بیان كرد: هر جا خلاف قوانین اسلام و حرف ولی فقیه عمل كردیم مشكل ایجاد شده است و مطالبات مقام معظم رهبری در رابطه با مسائل اقتصادی بر زمین مانده است.
خطیب جمعه كرمان تصریح كرد: اگر تولید كننده، مصرف كننده و مسئولان ناظر با یكدیگر هماهنگ عمل كنند ما پیشرفت داریم و كوتاهی در این رابطه باعث ضربه می شود.
وی تاكید كرد: در حل مشكلات مردم باید انقلابی عمل كنیم و نباید مشكلات مردم گرفتار كاغذ بازی شود.
حجت الاسلام شیخ بهایی گفت: وقتی مدیریت ها و مسئولیت ها در دست اهلش قرار نمی گیرد كار خراب می شود و باید مدیریت كشور در اختیار بهترین گزینه ها باشد.
وی ادامه داد: عده ای كه دست پرورده دشمنان دین هستند به سیستم نفوذ پیدا می كنند و لطمه می زنند و یكی از مشكلات كشور ما همین نفوذی ها می باشند.
خطیب جمعه كرمان اظهار داشت: انقلاب اسلامی دشمن دارد و دشمنان ما به دلیل ضربات چهل ساله از انقلاب اسلامی، دشمن تك تك افراد كشور هستند.
وی با بیان اینكه موشك های ما دشمنان را ترسانده است تصریح كرد: دشمنان ما هیاهو می كنند اما جرات اقدام ندارند و مطالبه مردم از مسئولان این است كه مستقیم برانند و دشمن پیمان شكن را بشناسند.
حجت الاسلام شیخ بهایی افزود: این ملت اجازه مذاكره مجدد با دشمنی كه پیمان شكن بوده است را به هیچ مسئولی نمی دهد.
وی بیان كرد: در زمانی تبلیغ دین و برگزاری جلسه مذهبی جرم بود، اما اكنون تبلیغات اسلامی در دورترین نقاط جهان گسترش پیدا كرده است.
خطیب جمعه كرمان تاكید كرد: سازمان تبلیغات اسلامی باید حلقه وصل بین روحانیون و مراكز شهرها، روستاها، داخل و خارج باشد و بسیاری از نقاط استان كرمان نیازمند تبلیغ هستند.
وی با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و اوقات فراعت نوجوانان و جوانان تصریح كرد: دستگاه های مسئول باید در این رابطه احساس وظیفه كنند و وقت فراعت را با برنامه های شیرین، جذاب و اسلامی پر كنند.
وی بیان كرد: در بحث ازدواج یكی از مشكلات جامعه بالا رفتن سن ازدواج است و سخت گیری بی مورد و هزینه های سنگین كه برخلاف دستورات اسلام هست در واقع عامل این افزایش سن ازدواج بشمار می رود .
7437/ 5054