۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۳:۰۱
کد خبر: 82954605
T T
۰ نفر
معرفت افزايي در مبارزه با مواد مخدر ضروري است

كرمان - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه كرمان گفت: شناخت دادن و معرفت افزايي جامعه يكي از اولويت هاي اصلي در امر خطير مبارزه با مواد مخدر در كنار ساير اقدامات است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام و المسلمين حسن عليدادي سليماني در همايش بزرگداشت سالروز جهاني مبارزه با مواد مخدر در كرمان افزود: به نظر مي رسد از تمام ظرفيت موجود براي مبارزه با مواد مخدر استفاده نكرده ايم و بايد گروه هاي مرجع مانند رسانه ها، دانشگاه علوم پزشكي و ساير نهادها را در مبارزه با اين معضل بسيج كرد.
وي خاطرنشان كرد: طبيعت آدمي به گونه اي است كه گرايش به يكسري مسيرها بصورت طبيعي در ذات و وجود وي نهاده شده و اگر كسي بخواهد با اين طبيعت كه ظاهرا لذت و خوشگذراني دارد، مبارزه كند كار ساده اي نيست.
حجت الاسلام عليدادي سليماني عنوان كرد: تمام تلاش اسلام و ديانت بر اين است كه انسان ها خودشان حافظ سلامت خود در تمام ابعاد بوده و از درون هدايت شوند كه بهترين حالت پيشگيري نيز همين مورد است.
امام جمعه كرمان گفت: معمولا جريان هاي منفي از كم آغاز مي شوند، اما به كم پايان نمي يابد و قانع نيستند، اين مسئله در گرفتار شدن در دام مواد مخدر به وضوح قابل مشاهده است.
3029/7440