۲۰ تیر ۱۳۹۷، ۲۳:۱۴
کد خبر: 82968361
T T
۰ نفر
2كشتی گیر لرستانی قهرمان مسابقات انتخابی تیم ملی امید شدند

خرم آباد - ایرنا - رییس هیات كشتی لرستان گفت: در روز نخست رقابت های كشتی آزاد انتخابی تیم ملی امید، علیرضا سرلك در وزن 57 كیلوگرم و مرتضی قیاسی در وزن 65 كیلوگرم از لرستان موفق به كسب عنوان قهرمانی شدند.

وحید والیزاده مرادی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در وزن 57 كیلوگرم امیرپرسته از مازندران و پوریا تركمان از تهران دوم و سوم شدند.
وی افزود: در وزن 61كیلوگرم ایمان صادقی از مازندران، افشین خوشبخت از البرز و محم نامجو مطلق از گیلان و در وزن 65 كیلوگرم مرتضی قیاسی از لرستان، شایان حمزه از مازندران و علی اكبر زرودی از مازندران اول تا سوم شدند.
رئیس هیات كشتی لرستان گفت: در وزن 70 كیلوگرم مجتبی عموزاده و علی فغانی از مازندران و محمد جعفری از تهران و در وزن 74 كیلوگرم نوید زنگنه از تهران، امیرحسین آریایی نژاد از مازندران و حسین مصطفوی از آذربایجان شرقی نفرات برتر شدند.
وی افزود: در وزن 79 كیلوگرم مجتبی اصغری از گیلان، علیرضا نادعلی از البرز، محمد امیری از تهران و در وزن 86 كیلوگرم كامران قاسم پور از مازندران، آرش نیرآبادی از گلستان، محمدرضا مرادیانی از تهران اول تا سوم شدند.
وی اظهار داشت: در وزن 92كیلوگرم حسین شهبازی از تهران، علی مجرلو از مازندران، امیرارسلان تاتاری از خراسان رضوی، در وزن 97 كیلوگرم علی شعبانی بنگر از مازندران، مسعود خواجه صالحانی از تهران، حمیدرضا چراغی از مازندران و در وزن 125كیلوگرم، امین طاهری، محمد مرادی و محموثوق فیلایی اول تا سوم شدند.
والیزاده مرادی افزود: رقابت ها در بخش فرنگی نیز جمعه 22 تیرماه برگزارخواهد شد كه لرستان با پنج وزن در آن رقابت‌ها حضور دارد.
وی گفت: در این رقابت ها 300 كشتی گیر آزاد و فرنگی كار از استان های كشور در 10 وزن به مدت 2 روز با هم به رقابت می پردازند.
نفرات برتر این دوره از رقابت ها در قالب تیم های كشتی آزاد و فرنگی تیم ملی امید به مسابقات جهانی در كشور رومانی اعزام می شوند.
رقابت های كشتی امید قهرمانی جهان روزهای 21 تا 27 آبان ماه در شهر بخارست رومانی برگزار می شود.
با توجه به آیین نامه برگزاری مسابقات نحوه قرعه كشی و جدول مطابق ضوابط جاری اتحادیه جهانی كشتی بوده و مسابقات بدون رقابت 2 از سه در مرحله فینال برگزار خواهد شد.
3210/3022