۲۳ تیر ۱۳۹۷، ۲۱:۴۹
کد خبر: 82970714
T T
۰ نفر
رسانه، بستر مناسبي براي تبيين اهداف انقلاب است

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: فضاي مجازي و رسانه هاي گروهي بستر مناسبي براي تبيين اهداف، آرمان ها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي به شمار مي روند.

به گزارش ايرنا ، آيت الله محمدرضا ناصري، شنبه شب در شوراي سياستگذاري و راهبردي چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي افزود: به رغم گذشت چهل سال از انقلاب اسلامي، هنور در تبيين اهداف نظام به جوانان فعاليت هاي خوبي انجام نشده و رسانه ها نقش مهمي در بيان خدمات انقلاب دارند.
وي ادامه داد: مسوولان به جاي سياست بازي و حزب گرايي فقط به دنبال بيان اهداف نظام و انقلاب اسلامي باشند كه در برهه حساس كنوني بسيار مهم و وظيفه اي ملي ، ديني و انقلابي است .
امام جمعه يزد ، واگذاري امور به مردم ، پيگيري مسائل فرهنگي و آموزشي بر اساس مباني انقلاب و مردمي برگزار شدن چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را از رسالت هاي مهم مديران اجرايي ذكر كرد كه بايد عنايت داشته باشند.
ناصري تصريح كرد: جذب حداكثري افراد به انقلاب اسلامي ، توجه به مسائل فرهنگي و انقلابي در سيستم آموزشي و دانشگاهي و همچنين بازخواني اهداف و دستاوردهاي نظام بايد همواره مدنظر قرار گيرد.
همچنين استاندار يزد گفت: انسجام دروني ، اقتدار بيروني و تسليم آمريكا و دشمنان در قبال انقلاب اسلامي راهبرد اصلي نظام است و بايد براي تحقق آن همه مردم و بخصوص مسوولان بكوشند.
محمود زماني افزود: استكبار جهاني ، آمريكا ، منافقان و حاميان آنها با بصيرت مردم و هوشياري مسوولان در نقشه هاي خود متحمل شكست مي شوند و بايد همواره به دنبال حفظ وحدت و حراست از نظام فعاليت كرد.
استاندار يزد تصريح كرد: انقلاب اسلامي با رهبري قاطع و ولايت فقيه ، مباني ديني و انقلابي و همراهي و حضور مردم به پيروري رسيد و قطعا بقاي اين نظام هم با اين مسائل راهبردي محقق مي شود.
زماني قمي افزود: بايد همه جهت گيري ها توسط مسوولان در راستاي توجه به مردم و جلب مشاركت آنها در صحنه هاي انقلاب اسلامي و خدمت خالصانه به آنها انجام شود.
در ادامه قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي كشور گفت: دشمنان به دنبال شبهه افكني با بهره گيري از رسانه ها و فضاي مجازي عليه اهداف و آرمان هاي انقلاب مقدس اسلامي هستند.
نصرت الله لطفي افزود: مديران و عوامل فرهنگي و تبليغي بايد به صورت مستدل ، منطقي و باور پذير نسبت به ارائه پاسخ هاي مناسب به سوالات و شبهاتي كه دشمنان مطرح مي كنند اقدام كنند.
اين مسوول تاكيد كرد: بهره گيري از ابزارهاي هنري ، نگاه مردمي به مراسم هاي سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ، توجه به توطئه هاي دشمنان و ارائه پاسخ هاي موثق وظيفه مهم مسوولان است.
لطفي گفت: بايد دستاوردهاي انقلاب اسلامي در چهل سال گذشته دقيق احصا و براي مردم و بخصوص جوانان تبيين شود كه نقش مهمي در شكست توطئه هاي استكبارجهاني دارد.
7536/ 6197