۲۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۳
کد خبر: 82971087
T T
۰ نفر
كودك گروگان گرفته شده سيريكي در ايرانشهر آزاد شد

بندرعباس- ايرنا - فرمانده انتظامي هرمزگان گفت: يك كودك 10 ساله گروگان گرفته در شهرستان سيريك كه آدم ربايان آن را به منطقه اي در ايرانشهر منتقل كرده بودند، توسط كارگاهان جنايي پليس آگاهي استان در سلامت كامل آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس هرمزگان، سردار عزيزالله ملكي روز يكشنبه افزود: با توجه به حساسيت موضوع، كارگاهان جنايي پليس آگاهي هرمزگان در پي وقوع يك فقره آدم ربايي در شهرستان سيريك كه آدم ربايان اقدام به ربودن يك كودك 10 ساله بنام «سالم شهرياري» كرده بودند، به صورت ويژه اين موضوع را دنبال كردند.
وي در تشريح اين خبر بيان داشت: آدم ربايان با استفاده از خط تلفن متعلق به يكي از كشورهاي همسايه، از خانواده كودك ربوده شده درخواست مبلغ 200 هزار دلار كرده و تقاضاي ملاقات با پدر اين فرد را داشتند.
فرمانده انتظامي هرمزگان اظهار داشت: كارآگاهان پليس آگاهي با انجام اقدام هاي اطلاعاتي و فني گسترده و با تشكيل 2اكيپ به همراه شاكي به محل قرار در شهرستان ايرانشهر اعزام شدند .
ملكي گفت: با توجه به حرفه اي بودن آدم ربايان، قرار ملاقات توسط آن ها به يك محل اشرار خيز ديگر تغيير كرده بود كه با توجه به حضور به موقع ماموران و هوشياري تيم اعزامي، ربايندگان عرصه را بر خود تنگ ديده و با استفاده از تاريكي هوا فرد ربوده شده را رها و از محل متواري شدند.
وي خاطرنشان كرد: فرد گروگان گرفته شده بدون پرداخت هيچ گونه وجهي با سلامت كامل آزاد و به آغوش خانواده بازگشت و تلاش ماموران جهت دستگيري آدم ربايان ادامه دارد.
شهرستان سيريك در 175 كيلومتري شرق بندرعباس مركز استان هرمزگان واقع است و ايرانشهر در 337 كيلومتري جنوب استان زاهدان قرار دارد.
7195/6048