۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۱۰
کد خبر: 82979205
T T
۰ نفر
تعامل پليس با رسانه موجب بهبود امنيت در جامعه مي شود

خرم آباد - ايرنا - فرمانده انتظامي پلدختر گفت: تعامل و هماهنگي پليس با اصحاب رسانه و خبرنگاران موجب بهبود و ارتقا روند امنيت در اجتماع مي شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، سرهنگ همايون بخشي روز دوشنبه در ديدار اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان پلدختر اظهار داشت: فضاي رقابتي اصحاب رسانه اين شهرستان مي تواند با تعامل دو سويه و دو جانبه با پليس موجب بهبود و ارتقا امنيت اجتماعي مي شود.
وي افزود: مردم ولي نعمت ما هستند كه حق آنها انعكاس اخبار و واقعيت ها است و شفاف سازي و انعكاس درست اخبار و اطلاعات مردم را از مسايل اطراف خودآگاه مي سازد.
فرمانده انتظامي پلدختر با بيان اين كه همه سربازان ولايت هستيم ،گفت: نيروي انتظامي وابسته به هيچ جريان ، جناح و حزب خاصي نيست و تنها در راستاي عمل به منويات مقام معظم رهبري و در جهت سلسله مراتب تدابير فرماندهي كل قوا گام بر مي دارد.
وي افزود: نيروي انتظامي با پيشگيري و مبارزه با انواع جرايم در زمينه ايجاد ارتقا امنيت ، و احساس آرامش مردم شهرستان تلاش مي كند كه يكي از راههاي رسيدن به اين اهداف انعكاس اخبار اين نيرو است.
سرهنگ بخشي با بيان اين كه تعامل خبرنگاران با نيروي انتظامي ، نقش مهمي در تامين امنيت دارد خاطر نشان كرد: انعكاس اخبار و اطلاع رساني و آگاه سازي همراه با شفاف سازي براي مردم به طور قطع در اذهان عمومي تاثير گذار است و موجب احساس امنيت در آنها مي شود.
وي بر تعامل و همفكري با اصحاب رسانه را يكي از اهداف نيروي انتظامي دانست و افزود: نيل به ايجاد امنيت پايدار و احساس امنيت در جامعه بستري امن و سالم را مي طلبد و اين امر در سايه تعامل با رسانه شتاب مي گيرد .
سرهنگ بخشي از خبرنگاران شهرستان خواست در ايجاد امنيت ، آرامش و اميد بخشيدن به جامعه گام بردارند و با تعامل با پليس تهديدها را به فرصت تبديل كنند زيرا بدون همكاري آنها فعاليت هاي پليس به نتيجه نمي رسد.
شهرستان پلدختر در 120 كيلومتري جنوب غربي مركز استان لرستان واقع شده است.
7272/6060