۱۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۵۸
کد خبر: 82995582
T T
۰ نفر

13 هزار و 800 دانش آموز در ورزش قهرماني رقابت مي كنند

۱۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۵۸
کد خبر: 82995582
13 هزار و 800 دانش آموز در ورزش قهرماني رقابت مي كنند

شهركرد- ايرنا- ناظر كل مسابقات قهرماني ورزش دانش آموزان گفت: امسال 13 هزار و 800 دانش آموز در مسابقات ورزش قهرماني كشور با هم به رقابت مي پردازند.

ساسان شاه بهرامي روز چهارشنبه در حاشيه بازديد از برگزاري مسابقات ورزش دانش آموزي در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: امسال بيست و نهمين دوره مسابقات قهرماني ورزش دانش آموزان دختر در 11 رشته و سي و پنجمين دوره مسابقات قهرماني ورزش دانش آموزان پسر در 12 رشته برگزار مي شود.
به گفته وي رشته هاي توپي شامل فوتسال، هندبال، بسكتبال و واليبال و رشته اي راكتي شامل تنيس روي ميز و بدمينتون، شطرنج و طناب زني، شنا، دو و ميداني و ژيمناستيك و كشتي با هم به رقابت مي پردازند كه رشته كشتي خاص پسران و مابقي مشترك براي دختران و پسران است.
وي افزود: هر 2 سال يكبار نيز رشته هاي تكواندو، ووشو و كاراته از سوي فدراسيون ورزشي برگزار مي شود.
شاه بهرامي به اعزام نفرات برتر مسابقات قهرماني به مسابقات آسيايي و جهاني اشاره و تصريح كرد: تيم هايي كه به اين مسابقات اعزام مي شوند مدرسه قهرمان هستند.
به گزارش ايرنا، بيست و نهمين دوره مسابقات ورزشي قهرماني دانش آموزان دختر و سي و پنجمين دوره مسابقات ورزشي قهرماني دانش آموزان پسر از 16 مردادماه تا 6 شهريور در سه رشته شنا و دو وميداني و ژيمناستيك برگزار مي شود.
در اين دوره از مسابقات 4 هزار دانش آموز، عوامل اجرايي و داور حضور دارند.
7360/6021