۲۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۰۶
کد خبر: 82998437
T T
۰ نفر

1600 تن برنج خارجي احتكار شده در بندرعباس كشف شد

۲۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۰۶
کد خبر: 82998437
1600 تن برنج خارجي احتكار شده در بندرعباس كشف شد

بندرعباس- ايرنا - رييس پليس امنيت عمومي هرمزگان گفت: يك هزار و 600 تن برنج خارجي احتكار شده و قاچاق به ارزش 130 ميليارد ريال در بندرعباس كشف شد.

به گزارش ايرنا، سرهنگ علي اصغر عبادي نيك روز يكشنبه در جمع خبرنگاران افزود: كشف اين ميزان برنج احتكار شده از70 كانتينر انباشت شده در يكي از انبارهاي حاشيه شهر بندرعباس به دست آمد.
وي بيان داشت: ماموران پليس امنيت عمومي هرمزگان به محض دريافت خبري مبني بر انباشت مقدار زيادي برنج خارجي در يكي از انبارهاي شهر بندرعباس با همكاري ماموران تعزيرات حكومتي و بازرسان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان به محل اعزام شدند.
رييس پليس امنيت عمومي هرمزگان اظهارداشت: در بازرسي اوليه، 70 كانتينر معادل يكهزار و 600 تن برنج خارجي قاچاق كشف و طبق دستور قاضي تعزيرات حكومتي بندرعباس محل مورد نظر پلمپ شد.
عبادي نيك يادآورشد: در اين راستا پرونده تشكيل و به مراجع قضايي بندرعباس ارسال شد.
وي گفت: فروشندگان كالاي اساسي بايد فهرست كالاهاي انبار شده خود را ماهانه به سازمان صنعت و معدن و تجارت هرمزگان اعلام كنند تا مشمول مجازات احتكار كالا و پرداخت جريمه نشوند.
اين مسوول افزود: شهروندان مي توانند هر گونه خبر و اطلاعاتي در مورد احتكار كالاهاي اساسي را از طريق شماره تلفن 110به پليس گزارش دهند و يا از طريق شماره 124 به سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اطلاع دهند.
ماموران پليس امنيت عمومي هرمزگان هم چنين روز گذشته در گشت مشترك تعزيرات حكومتي و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از انباري در بندرعباس 5 تن برنج قاچاق و احتكار شده به ارزش 600 ميليون ريال كشف كردند.
7195/ 6048