۲۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۳۶
کد خبر: 82999995
T T
۰ نفر
ایرنا رتبه نخست جشنواره تولید ملی و رسانه خراسان را كسب كرد

مشهد- ایرنا- خبرگزاری جمهوری اسلامی در خراسان رضوی رتبه نخست بخش گزارش چهارمین جشنواره تولید ملی و رسانه این استان را كسب كرد.

در این چارچوب گزارش 'ایجاد كنسرسیوم، راه نرفته تولید داخل' نوشته 'میترا عبداللهی' خبرنگار ایرنا در مشهد حائز رتبه نخست جشنواره تولید ملی و رسانه خراسان رضوی معرفی و روز دوشنبه طی مراسمی با اهدای لوح از وی تقدیر شد.
نایب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در مراسم معرفی برگزیدگان این جشنواره از نقش رسانه های مكتوب، تصویری و شنیداری در حمایت از تولید قدردانی و بیان كرد: رسانه ها گرهگشا و حامی واقعی بخش تولید هستند.
حسن حسینی افزود: یكی از رسالتهای اصلی خبرنگاران و اهالی مطبوعات بیان حقایق پشت پرده در جهت منافع ملی است كه رسانه ها در این زمینه به خوبی عمل كرده اند.
وی ادامه داد: برای چهارمین سال متوالی به منظور قدردانی از رسانه هایی كه بخش تولید را در خراسان رضوی مورد حمایت قرار داده اند 'جشنواره تولید ملی و رسانه' به همت خانه صنعت، معدن و تجارت این استان برگزار شد.
نایب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: از كل آثار ارائه شده به این جشنواره 175 مورد از 13 رسانه در محورهای حمایت از كالای ایرانی، اقتصاد مقاومتی، كارآفرینی، تولید ملی و معدن مورد پذیرش قرار گرفتند.
وی افزود: پس از داوری 16 اثر از صدا و سیما، خبرگزاریها و مطبوعات رتبه های نخست تا سوم را در بخشهای خبر، گزارش، یادداشت، مصاحبه و آثار تلویزیونی بدست آوردند.
دو هزار خبرنگار در چارچوب فعالیت خبرگزاریهای داخلی و خارجی و 17 سرپرستی روزنامه های ملی در استان خراسان رضوی و مشهد فعالیت دارند.
7489/1858
۰ نفر