۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۵
کد خبر: 83006831
T T
۰ نفر
136 طرح عمراني و صنعتي در سبزوار آماده بهره برداري شد

سبزوار- ايرنا- فرماندار ويژه سبزوار گفت: 136 طرح عمراني، خدماتي، توزيعي، صنعتي و كشاورزي با هزينه 570 ميليارد ريال در اين شهرستان اجرا و آماده بهره برداري در طول هفته دولت شد.

احمد برادران روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: صنعت، معدن و تجارت با شش طرح، جهاد كشاورزي 15 طرح و شهرداري سبزوار با 28 مورد مهمترين طرحهاي اجرا شده در اين شهرستان را به لحاظ حجم اعتبار دارند.
وي گفت: همچنين 18 طرح مخابراتي و سه طرح آب و فاضلاب شهر سبزوار آماده بهره برداري شده اند.
فرماندار سبزوار افزود: با كلنگ زني 9 طرح عمراني، صنعتي و خدماتي با هزينه 80 ميليارد ريال نيز عمليات اجرايي اين طرحها در هفته دولت امسال آغاز مي شود.
وي همچنين هفته دولت را فرصتي براي بازگويي خدمات نظام و دولت جمهوري اسلامي در ابعاد مختلف ذكر و بيان كرد: در برنامه هاي اين هفته پاسخگويي و رفع مشكلات مردم در اولويت فعاليت مديران قرار دارد.
برادران ادامه داد: در شرايط جنگ اقتصادي دشمن، نياز امروز كشور به وحدت و انسجام پيش ازهر زمان ديگر است لذا همه مسئولان و مردم همانطور كه مقام معظم رهبري تاكيد داشتند بايد دولت را ياري كنند. دشمن در جنگ اقتصادي تلاش مي كند با ايجاد نارضايتي اقتصادي و ترويج نااميدي بين مردم دستاوردهاي انقلاب اسلامي را كم رنگ جلوه دهد.
وي تاكيد كرد: همچنين سياهنمايي پيرامون عملكرد دولت در شرايط حساس كنوني منجر به سلب اعتماد عمومي در جامعه و همسويي با دشمن است.
سبزوار در فاصله 230 كيلومتري غرب مشهد قرار دارد.
8145/7495/1858