۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۴۰
کد خبر: 83008156
T T
۰ نفر

روند تكمیل طرحهای عمران شهری كرمان شتاب می گیرد

۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۴۰
کد خبر: 83008156
روند تكمیل طرحهای عمران شهری كرمان شتاب  می گیرد

كرمان - ایرنا - سرپرست استانداری كرمان با اشاره به نشست ها و پیگیری های انجام شده برای عملیات اجرایی پروژه های عمران شهری گفت: با برآورد انجام شده پروژه تقاطع غیر همسطح میدان آزادی شهر كرمان تا پایان مهرماه به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایرنا، دكتر محمدجواد فدایی روز سه شنبه در نشست عمران شهری استان كرمان با اشاره به مشكلات این پروژه افزود: پیمانكار تقاطع غیرهمسطح میدان آزادی، علت عقب ماندگی این پروژه را كمبود آرماتور بیان كرده در حالی كه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.
وی اظهار داشت: برای رفع این مشكل، پیمانكار زمینی كه شهرداری كرمان در اختیار قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) قرار می دهد بدون اضافه كردن قیمت به منظور تامین آرماتور به یكی از كارخانه های فولاد واگذار كند.
سرپرست استانداری كرمان با بیان اینكه تامین مالی تقاطع غیرهمسطح میدان آزادی كرمان مانند گذشته اجرا خواهد شد و مشكلی در این زمینه وجود ندارد گفت: برق تقاطع غیر همسطح میدان آزادی توسط شهرداری اجرا و هزینه این عملیات از بدهی شركت برق منطقه ای به شهرداری پرداخت می شود.
وی افزود: روشنایی زیرگذرها و زیر پل ها توسط شهرداری ها اجرا و هزینه این عملیات از بدهی شركت برق منطقه ای به شهرداری پرداخت شود.
فدایی در رابطه با بهره برداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح ابوذر كرمان نیز تصریح كرد: مدت زمان تعیین شده برای بهره برداری از این پروژه فروردین ماه اعلام شده كه بسیار دیر است و تا حد توان باید 22 بهمن ماه و اگر به دلیل فنی امكان پذیر نبود، این پروژه باید تا 29 اسفندماه به بهره برداری برسد.
وی در ادامه به منظور اجرای راستگرد پروژه شهدای خلبان گفت: از آنجا كه این تقاطع غیر همسطح در محدوده ساختمان اداره كل محیط زیست استان قرار دارد، باید براساس قانون نسبت به اصلاح نقشه ها، اختصاص زمین برای اجرای این پروژه اقدامات لازم صورت گیرد.
3029/9889