۳۱ مرداد ۱۳۹۷، ۹:۰۲
کد خبر: 83008914
T T
۰ نفر

نماز عید قربان در شهرهای استان یزد برگزار شد

۳۱ مرداد ۱۳۹۷، ۹:۰۲
کد خبر: 83008914
نماز عید قربان در شهرهای استان یزد برگزار شد

یزد - ایرنا - نماز عید قربان، همزمان با سراسر كشور، صبح روز چهارشنبه در اغلب مناطق و شهرهای استان یزد برگزار شد.

امام جمعه مهریز گفت: وحدت بین مردم و مسئولان نیاز اساسی كشور است و موجب حل بسیاری از مسائل و مشكلات اقتصادی جامعه می شود و پیام عید قربان هم همدلی برای خدمت به مردم است.
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های نماز عید قربان كه با حضور مردم در مسجد جامع ولی عصر (عج) این شهر برگزار شد با تبریك این عید به اهمیت وحدت اشاره كرد و افزود: اگر مردم و مسئولان در كنار هم باشند توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی خنثی و مشكلات فرهنگی و معیشتی نیز مرتفع می شود.
امام جمعه مهریز خاطر نشان كرد: دشمنان به دنبال اختلاف افكنی بین مردم و مسئولان و استفاده از آن در راستای منافع خود هستند بنابراین باید مواظب هجمه آنها باشیم .
محی الدینی به پیام مقام معظم رهبری به كنكره حج امسال اشاره كرد و تاكید نمود:خوی آمریكا ستمگری و ظلم به مردم مسلمان و كشتار و جنگ افروزی در عالم است.
وی گفت: امت اسلام باید مواظب توطئه های دشمنان باشند و تسلیم باج خواهی ها و زیاده خواهی های آنها نشوند كه راه سربلندی فقط ایستادگی و عمل به دین است .
مركز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 كیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 6197
***
امام جمعه موقت بهاباد گفت: عید قربان جشن پیروزی انسان بر نفس خود است.
حجت الاسلام محمد علی اخوان بهابادی در خطبه های نماز عید قربان كه با حضور مردم در مسجد جامع این شهر برگزار شد با تبریك این عید به اهمیت وحدت اشاره كرد و افزود: عید قربان، عید پیــروزی وظیفه بر غریزه است.
امام جمعه موقت بهاباد با اشاره به اینكه عید قربان ، پر شكوهترین ایثار و زیباترین جلوه تعبد در برابر خالق یكتاست افزود: وحدت و همدلی مسلمانان از اهمیت ویژه برخوردار بوده و بدین جهت برپایی نمازهای جماعت اجتماع روزانه مسلمانان ، نماز جمعه اجتماع هفتگی و نمازهای عید فطر و قربان اجتماع سالانه محسوب می شود ضمن اینكه كنگره بزرگ حج نیز یك اجتماع باشكوه و بزرگ امت اسلامی است.
9877/ 6197