۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۵:۲۲
کد خبر: 83010436
T T
۰ نفر
دولت دست هاي وابسته به مراكز قدرت را كوتاه كند

گرگان – ايرنا – امام جمعه موقت گرگان گفت: دولت دست كساني كه به واسطه وابستگي به مراكز قدرت در اموال عمومي دست اندازي مي كنند را كوتاه كند.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام محمد قاسم ليواني در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه گرگان اظهار داشت: مقابله با افرادي كه به ثروت هاي عمومي كشور دست اندازي كرده اند سبب مي شود تا منابع، كالاها و خدمات بيشتري در اختيار حكومت قرار گرفته و با توزيع آن در بين آحاد مردم رضايت مندي جامعه را بيشتر كند.
وي همچنين به برخي ناعدالتي ها در پرداخت تسهيلات بانكي اشاره كرد و افزود: زد و بندها و استفاده از نفوذ و وابستگي به مراكز قدرت منجر شده تا برخي از افراد ميلياردها تومان وام دريافت كنند و ديگران درگرفتن اندك مبالغ وام ناكام باشند.
امام جمعه موقت گرگان اضافه كرد: چنين مواردي باعث نارضايتي در بين مردم مي شود و اگر اين تصور و احساس در جامعه رواج پيدا كند كه ناعدالتي و نابرابري همه گير شده است همراهي مردم با حكومت آسيب مي بيند.
حجت الاسلام ليواني همچنين گفت: مخالفين و معاندين در تلاش هستند تا با هزينه هاي بسيار در امر تبليغات دستاوردهاي نظام را ناچيز نشان دهند و اينگونه القا كنند كه از بدو انقلاب تاكنون هيچ خدماتي به جامعه نشده است.
وي اظهارداشت: برخي نابساماني ها و مشكلات سبب شده تا بعضي اين القائات را بپذيرنذ در حالي كه اينچنين نيست و خدمات گسترده اي از سوي نظام به مردم شده است.
به گفته وي، طمع كاري برخي از داخلي ها و تحريم خارجي ها سبب شده تا فشار به مردم بيشتر شود كه ندانم كاري ها و سوء مديريت نيز تاثير اين فشار ها را دو چندان كرده است.
3091/1648