۳ شهریور ۱۳۹۷، ۲۱:۰۷
کد خبر: 83011725
T T
۰ نفر
دستگاه ها براي بزرگداشت پيشكسوتان دفاع مقدس، همكاري كنند

يزد - ايرنا - معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد با اشاره به اينكه تجليل از پيشكسوتان جهاد و مقاومت دوران دفاع مقدس رسالتي مهم است گفت: دستگاه هاي اجرايي براي برگزاري آيين نكوداشت حماسه سازان عرصه جهاد همكاري كنند.

به گزارش ايرنا ، محمد علي طالبي روز شنبه در نشست هماهنگي آيين نكوداشت پيشكسوتان دفاع مقدس افزود: عزت و سربلندي انقلاب اسلامي مديون فداكاري و ايثار در دوران دفاع مقدس است و بايد با همكاري بخش هاي مختلف نسبت به برگزاري مراسم اقدام كرد.
وي ادامه داد: انجام فعاليت هاي فرهنگي در حوزه ايثار و شهادت و تجليل از پيشكسوتان عرصه ايمان و مقاومت حركتي لازم است و قطعا همكاري و همراهي همه دستگاه ها را طلب مي كند.
همچنين مسئول حفظ آثار و نشر ارزش ‌هاي دفاع مقدس سپاه الغدير يزد گفت: براي برگزاري مناسب آيين نكوداشت پيشكسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس، همكاري دستگاه هاي فرهنگي و اجرايي نياز است.
سرهنگ محمد مهدي فرهنگ دوست افزود: در دوران دفاع مقدس افزون بر 50 هزار يزدي به عنوان رزمنده در جبهه هاي غرب و جنوب در عمليات هاي مختلف شركت داشته اند.
نشست هماهنگي برگزاري همايش نكوداشت پيشكسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس يزد با حضور مسئولان دستگاه هاي مختلف برگزار شد و در خصوص اين همايش با تقسيم وظايف هر يك از دستگاه ها و تجليل از ايثارگران كمتر معرفي شده به جامعه تاكيد شد.
استان يزد با يك ميليون و 138 هزار نفر جمعيت سه هزار و 850 شهيد تقديم انقلاب اسلامي كرده است .
7536/ 6197