۸ شهریور ۱۳۹۷، ۷:۲۸
کد خبر: 83017192
T T
۰ نفر
17 طرح عمرانی ویژه هفته دولت در چابهار افتتاح و كلنگ زنی شد

چابهار - ایرنا - 17 طرح عمرانی همزمان با هفتمین روز از هفته دولت در سطح شهرستان چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان با حضور مسئولان و قشرهای مختلف مردم افتتاح و كلنگ زنی شد.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح ها شامل افتتاح ساختمان پایگاه اورژانس روستای رمین با زیر بنای 85 متر مربع و اعتبار 150 میلیون تومان، افتتاح زمین های چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای پیرسهراب، تیس، گاركندی، بریس، نوبندیان و درگس با مشاركت دهیاری ها و اهالی ورزش و افتتاح طرح توسعه شبكه برق روستای كمب عنوان كرد.
غلامرضا مجیدی نژاد یزدی افزود: افتتاح طرح های عمرانی، كشاورزی، آموزشی، بهداشتی، ورزشی و عمران شهری به توسعه و آبادانی شهرستان چابهار كمك شایانی می كند.
وی بیان كرد: به مناسبت هفته دولت فاز نخست طرح ساخت آب شیرین كن روستای رمین با ظرفیت تولید روزانه 70 هزار مترمكعب آب و فاز نخست پروژه طرح پرورش میگو رودیك كلنگ زنی شد.
به گزارش ایرنا، در مجموع 68 پروژه با اعتباری افزون بر 338 میلیارد و 676 میلیون ریال به مناسبت هفته دولت در شهرستان چابهار در حال بهره برداری یا كلنگ زنی است.
این پروژه ها در حوزه های مختلف عمران شهری و روستایی، برقرسانی، آموزشی، بهداشتی و درمانی، بهزیستی، راهسازی، ورزشی، منابع طبیعی و آبخیزداری، آموزش عالی و كشاورزی است.
60 پروژه با 204 میلیارد و 188 میلیون ریال بهره برداری و هشت پروژه با 134 میلیارد و 488 میلیون ریال كلنگ زنی می شود.
دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری مراسم عید غدیر خم، تجلیل از كارمندان نمونه دولت، حضور در نمازهای جمعه و غبارروبی مزار شهدا از دیگر ویژه برنامه های هفته دولت در چابهار است.
3043**3213