۹ شهریور ۱۳۹۷، ۱۵:۰۸
کد خبر: 83018083
T T
۰ نفر
مسوولان رعايت عدالت را در صدر برنامه هاي خود قرار دهند

اروميه- ايرنا- نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه با اشاره به توجه ويژه امام علي (ع) به موضوع عدالت، گفت: مسوولان ما هم بايد اين امر را در سرلوحه كارها و خدمت خود قرار دهند زيرا خدمت صادقانه از 70 سال عبادت برتر و بهتر است.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام والمسلمين سيدمهدي قريشي در خطبه هاي نماز جمعه اروميه با اشاره به اينكه عدالت بايد محور خدمت حاكم اسلامي باشد، افزود: مسوولان بايد پاكدامن و دست پاك باشند و اگر مسوولي از پاكدامني دور باشد، نمي تواند به مردم و جامعه خدمت كند.
وي ادامه داد: بايد با دولتمرداني كه براي حل مشكلات مردم تلاش مي كنند، برخورد منصفانه صورت گيرد و قدردان زحمات اين مسوولان باشيم.
وي با اشاره به اهميت بانكداري اسلامي بيان كرد: براي جلوگيري از ربا، بانكداري اسلامي راه اندازي شده زيرا ربا در دين ما به هيچ وجه قابل قبول نيست و ناخشنودي خداوند متعال را در پي دارد.
حجت الاسلام والمسلمين قريشي اضافه كرد: مسوولان بانك ها دقت كنند تا مسائل مورد تاييد دين مراعات شود و از بروز ربا در بانك ها جلوگيري كنند زيرا بايد در مقابل خداوند متعال پاسخگو باشند.
وي با اشاره به اهميت اربعين بيان كرد: اجتماع عظيم اربعين در دنيا نظير ندارد و دشمنان دين و اهل بيت تلاش دارند هجمه هايي را عليه اين اجتماع راه بيندازند و مانع اين كار بزرگ شوند.
وي اضافه كرد: دشمنان با مطرح كرن طرح هاي شيطاني قصد تخريب دارند و ما مسلمانان بايد با بصيرت و متحدانه بيشتر و با شكوه تر از سال هاي گذشته در اين مراسم حاضر شويم.
نماينده مردم آذربايجان غربي در مجلس خبرگان رهبري نيز در سخنراني پيش از خطبه هاي نماز جمعه گفت: نمايندگان مجلس مشكلات مردم را پيگير باشند تا مشكلات حل شود.
حجت الاسلام عسگر ديرباز ادامه داد: اعضاي مجلس خبرگان به عنوان خادمان و پشتيبانان مردم هستند و مشكلات جامعه و مردم را پيگيري مي كنند.
وي بيان كرد: دشمنان اين نظام فرهنگ جامعه را هدف قرار داده اند و بايد مردم با هوشياري تمام و متحدانه پشتيبان اين نظام باشند.
به گزارش ايرنا نماز جمعه اين هفته اروميه به امامت حجت الاسلام والمسلمين سيد مهدي قريشي و با حضور پرشور مردم در مصلاي امام خميني (ره) اين شهرستان برگزار شد.
8135/2093