۱۰ شهریور ۱۳۹۷، ۱۴:۲۷
کد خبر: 83019043
T T
۰ نفر

ترافیك راه های مازندران به تهران سنگین است

۱۰ شهریور ۱۳۹۷، ۱۴:۲۷
کد خبر: 83019043
ترافیك راه های مازندران به تهران سنگین است

نوشهر - ایرنا - ترافیك در خروجی های مازندران (كندوان و هراز) به سمت پایتخت، روز شنبه پس از پایان تعطیلات عید غدیر و آخر هفته سنگین است.

رئیس پلیس راه استان مازندران به خبرنگار ایرنا گفت: پس از اتمام تعطیلات از صبح امروز شاهد حجم بالای تردد خودروها در جاده های كندوان و هراز به سمت تهران هستیم.
سرهنگ علیرضا قدمی افزود: اكنون بار ترافیكی كندوان مسیر شمال به جنوب از شهر مرزن آباد تا دهانه شمال تونل كندوان سنگین است و این شرایط در مسیر جنوب به شمال نیز نیمه سنگین و در محدوده های هزارچم، سیاه بیشه و پل زنگوله سنگین است.
وی تصریح كرد: اكنون وضعیت ترافیك در هراز مسیر شمال به جنوب از وانا تا پلور سنگین است و مسیر جنوب به شمال این محور نیز از پلور تا گزنك سنگین و از گزنك تا وانا نیمه سنگین است.
رئیس پلیس راه مازندران افزود: در جاده سوادكوه با وجود پرحجم بودن تردد وسایل نقلیه بدون ترافیك و به صورت روان در حال انجام است.

** جاده چالوس و هراز عصر امروز یك طرفه می شود
سرهنگ قدیمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 امروز (شنبه ) تا ساعت 24 از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 20 تا 24 امروز از مرزن آباد به سمت كرج به صورت یك طرفه خواهد بود.
وی اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا ساعت 24 امروز از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 امروز از آب اسك به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یك طرفه انجام خواهد شد.
مازندران 10 هزار و 700 كیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد كه سه هزار و 600 كیلومتر آن راه اصلی است.
هراز، سوادكوه و كندوان سه راه اصلی منتهی به پایتخت است كه در روزهای پایان هفته بویژه پایان فصل تابستان زیر بار ترافیك سنگین خودروهای مسافران می رود.
/1295/ 1602/1899
۰ نفر