۱۰ شهریور ۱۳۹۷، ۱۹:۳۲
کد خبر: 83019408
T T
۰ نفر
45 ميليارد ريال براي احداث اماكن ورزشي مريوان اختصاص يافت

سنندج - ايرنا - مديركل ورزش و جوانان كردستان از اختصاص 45 ميليارد ريال اعتبار به احداث اماكن ورزشي در مريوان از سوي فرماندار اين شهرستان خبر داد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان استان كردستان، حامد جولايي اظهار داشت: اين اعتبار براي آغاز ساخت خانه هاي تكواندو و بوكس، پيست تارتان، هتل ورزش و تعمير و تجهيز اماكن ورزشي اختصاص داده شده است.
وي به پتانسيل هاي مناسب در شهرستان مريوان اشاره كرد و افزود: با توجه به استعدادهاي موجود در رشته بوكس، تكواندو و دو و ميداني و پيگيري هاي صورت گرفته دستگاه ورزش و جوانان، از سوي فرماندار مريوان اعتبار قابل توجهي به ورزش اين شهرستان اختصاص يافت.
مديركل ورزش و جوانان كردستان يادآور شد: يكي از راه هاي توسعه زير ساخت هاي ورزشي در شهرستان هاي استان توجه مضاعف فرمانداران است كه اين انتظار مي رود به اين مقوله مهم توجه خاصي داشته باشند.
جولايي از برگزاري رقابت هاي ركورد زني كشوري در شهرستان مريوان خبر داد و گفت: اين اداره كل، در برگزاري رقابت هاي ركورد زني كشوري رشته هاي مختلف ورزشي در مريوان استقبال و از آن حمايت مي كند.
در حال حاضر بيش از 62 هزار ورزشكار سازمان يافته و بيمه شده كردستاني در رشته هاي ورزشي و رده هاي سني مختلف مشغول به فعاليت هستند.
7355/9102