۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۴:۰۸
کد خبر: 83031276
T T
۰ نفر

مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر در اردبيل تشديد شد

۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۴:۰۸
کد خبر: 83031276
مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر در اردبيل تشديد شد

اردبيل - ايرنا - دادستان عمومي و انقلاب اردبيل گفت: طرح تشديد مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر با همكاري مجموعه قضايي و انتظامي در مناطق آسيب پذير اردبيل اجرا مي شود.

به گزارش ايرنا از دادگستري اردبيل ، ناصر عتباتي روز چهارشنبه افزود: برگزاري چنين طرح هايي موجب پاكسازي محلات از وجود توزيع كنندگان مواد مخدر و به تبع آن موجب ايجاد آرامش و امنيت در ميان شهروندان شده و رضايتمندي عمومي مردم را به دنبال خواهد داشت.
وي اظهار داشت: در طول سال نيز مبارزه جدي با مقوله ورود مواد مخدر و توزيع آن در استان انجام صورت گرفته و كشفيات قابل توجهي نيز بدست آمده و براي مجرمان مجازات هاي سنگين نيز صادر شده است.
عتباتي ادامه داد: برخورد با هرگونه خريد و فروش مواد مخدر در دستور كار قرار دارد و اين طرح با همكاري و هماهنگي تمامي عوامل انتظامي و فرماندهي انتظامي شهرستان اردبيل در حوزه هاي مختلف عملياتي مي شود.
دادستان عمومي و انقلاب مركز استان همچنين به عملياتي شدن طرح هاي ديگر از جمله طرح برخورد با اراذل و اوباش ، مبارزه با مشروبات الكلي و سرقت اشاره كرد و گفت: برگزاري چنين طرح هايي موجب ارتقاي سطح رضايتمندي مردم مي شود كه يكي از اهداف اصلي و مهم دستگاه قضايي و نيروي انتظامي است.
او همچنين با اشاره به لزوم تامين امنيت شهروندان افزود: امنيت اساس و بستر ساز زير ساخت هاي فرهنگي، اقتصادي، اجتماعي است كه براي تحقق آن بايد از تمام امكانات و ظرفيت ها استفاده كرد.
6018/ 1257