۲۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۰۵
کد خبر: 83032053
T T
۰ نفر

بندرشيوء پارسيان به پايانه صادراتي تبديل مي شود

۲۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۰۵
کد خبر: 83032053
بندرشيوء پارسيان به پايانه صادراتي تبديل مي شود

كيش- ايرنا- مدير اداره بنادر و دريانوردي بندرلنگه گفت: با توجه به نزديكي بندر شيوء به كشورهاي حاشيه ‌نشين خليج‌ فارس از جمله قطر اين بندر مي ‌تواند به كانون فعال صادراتي و پايانه‌ هاي مواد معدني در غرب استان هرمزگان تبديل شود.

به گزارش ايرنا، قاسم عسكري نسب در جمع خبرنگاران افزود: درحال حاضر بندر شيوء در استان هرمزگان با هدف ارتقاي سطح خدمات رساني به فعالان اقتصادي و استقرار دولت الكترونيك به شبكه يكپارچه اتوماسيون اداري بنادر كشور متصل شده است.
وي اطلاع رساني سريع، برچيدن تشريفات وقت گير و سرعت بخشي در انجام فرآيند مكاتبه هاي اداري، بهينه شدن زمان و هزينه هاي مشتريان شده و افزايش بهره وري، ارتقاي سطح خدمات رساني به فعالان اقتصادي از جمله نتيجه اتصال بندر شيوء به شبكه يكپارچه اداري بنادر كشور برشمرد.
توسعه زيرساخت‌ هاي بندري و حمل و نقل دريايي علاوه بر اشتغال‌زايي و توسعه اقتصادي و اجتماعي منطقه، تاثير قابل توجهي در بهبود معيشت و زندگي مرزنشينان خواهد داشت.
بندر شيوء از توابع شهرستان پارسيان در گلوگاه اقتصادي 3 استان مرزي هرمزگان، بوشهر و فارس و در فاصله 210 كيلومتري بندرلنگه واقع شده كه با فاصله 110مايل دريايي نزديك ترين مرز خشكي ايران با بندر الرويس قطر محسوب مي شود.
9887 /6048 / 1339