۲۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۶:۰۲
کد خبر: 83037476
T T
۰ نفر
رويداد استارتاپي حوزه نرم افزارهاي دريايي برگزار مي شود

تهران - ايرنا - رييس مركز توسعه فناوري هاي راهبردي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري؛ گفت:به منظور جذب سرمايه براي شركتهاي نوپا و استارتاپ ها و با هدف توسعه زيست بوم نوآوري و استارتاپي كشور، رويداد استارتاپي در حوزه نرم افزارها (اپليكيشن هاي) دريايي برگزار مي شود.

به گزارش روز سه شنبه گروه علمي ايرنا از معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري؛ اسماعيل قادري فر با تاكيد بر توسعه زيست بوم نوآوري و استارتاپي كشور، يكي از خلأهاي زيست بوم نوآوري و استارتاپي كشور را نبود فرصت ها و بسترهاي جذب سرمايه دانست.
وي با اشاره به برگزاري رويداد استارتاپي در حوزه اپليكيشن هاي دريايي؛ در آبان ماه سال جاري با حضور سرمايه ‏گذاران و شركتهاي نوپا، استارتاپ‌ها و ايده پردازان اين حوزه، هدف از برگزاري اين رويداد را مواجهه و مذاكره مستقيم و رودرروي صاحبين ايده و استارتاپ ها با سرمايه گذاران براي جذب سرمايه عنوان كرد.
به گفته وي اين رويداد در 2 بخش عمومي (شامل ارائه استارتاپ ها و ايده ها ) و اختصاصي (جلسات مذاكره سرمايه گذاران و استارتاپ ها) برگزار مي شود و استارتاپ ها مي توانند طي آن به جمع زيادي از سرمايه گذاران دسترسي داشته باشند.
رييس مركز توسعه فناوري هاي راهبردي معاونت علمي تاكيد كرد: سرمايه ‌گذاران نيز پس از برگزاري جلسات خصوصي و بررسي مسائلي همچون ويژگي استارتاپ ها و ميزان پيشرفت ايده، مشتريان جذب شده، حجم بازار و ميزان فروش به ارزيابي آنها پرداخته و براي سرمايه گذاري در آنها اعلام نظر خواهند كرد.
بر اساس اين گزارش؛ مهلت صاحبان ايده ، استارتاپ ها و شركت هاي نوپا براي ثبت نام در رويداد استارتاپي در حوزه اپليكيشن هاي دريايي تا 19 مهرماه خواهد بود.
متقاضيان براي كسب اطلاعات بيشتر و ثبت نام مي‌توانند به سايت www.irandarya.com مراجعه و يا با شماره تلفن‌هاي 76251224 و 5 – 66028963 تماس حاصل كنند.
علمي ** 1836 **1440
۰ نفر