۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۶:۵۸
کد خبر: 83045387
T T
۰ نفر
هفت طرح درمانی با حضور وزیر بهداشت در دزفول افتتاح شد

دزفول - ایرنا - هفت طرح بهداشتی درمانی با صرف 206 میلیارد و 500 میلیون ریال روز چهارشنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در دزفول به بهره برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشكی دزفول در حاشیه بهره برداری از این طرح ها به خبرنگار ایرنا گفت: كلینیك ویژه تخصصی و فوق تخصصی یازهرا(س) دزفول در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع و اعتبار 44 میلیارد ریال ساخته شده است.
یوسف پریدار افزود: كلینیك ویژه تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع) دزفول نیز در مساحت 2 هزار مترمربع و اعتبار 65 میلیارد ریال احداث شده است.
وی گفت: بخش آنژیوگرافی 2 بیمارستان گنجویان دزفول در مساحت 200 مترمربع و 34 میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار، بخش NICU و بستری نوزادان بیمارستان گنجویان دزفول در مساحت 760 مترمربع و صرف 14 میلیارد و 200 میلیون ریال و مركز تصویربرداری و سی تی اسكن افشار (دكتر آیتی) در مساحت 200 متر با صرف 40 میلیارد ریال اعتبار امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی بهره برداری شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشكی دزفول افزود: مركز خدمات جامع سلامت خیر حاج حسن عیدی با 520 مترمربع مساحت و صرف 9 میلیارد ریال اعتبار و مركز خدمات جامع سلامت خیر حاج محمدرضا رفیعیان در 900 متر در دزفول احداث شده اند.
وی اظهار داشت: امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، پایگاه سلامت صالح شهر گتوند در 230 مترمربع و صرف سه میلیارد ریال اعتبار بهره برداری می شود.
امام جمعه، نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان این شهرستان، وزیر بهداشت را در آیین بهره برداری از طرح های بهداشتی درمانی همراهی كردند.
سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی سفر پنج روزه خود به استان خوزستان را با هدف بهره برداری از 51 طرح از شهرستان دزفول آغاز كرد.
7278/3022