۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۵
کد خبر: 83046155
T T
۰ نفر

مزار شهداي مهاباد غبارروبي و عطرافشاني شد

۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۵
کد خبر: 83046155
مزار شهداي مهاباد غبارروبي و عطرافشاني شد

مهاباد- ايرنا- همزمان با ششمين روز از هفته دفاع مقدس، گلزار شهداي مهاباد با حضور اقشار مختلف مردم اين شهرستان غبارروبي و عطرافشاني شد.

به گزارش ايرنا، اين آيين باشكوه امروز /پنجشنبه/ در مزار شهداي شماره يك مهاباد با حضور فرماندار، امام جمعه، مسوولان و خانواده شهداي دفاع مقدس اين شهرستان برگزار شد و حاضران با قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدا اداي احترام كردند.
رييس اداره تبليغات اسلامي مهاباد در اين مراسم گفت: دفاع مقدس قدرت ما را به جهانيان نشان داد و همه دنيا ديدند با اتحاد و همبستگي مي توان در مقابل زورگويي استكبار ايستادگي كرد.
حجت الاسلام ياسر آقامحمدي بيان كرد: زماني كه استكبار جهاني حامي اصلي دشمنان انقلاب اسلامي بود ما با دست هاي خالي و تنها با تكيه به روحيه سلحشوري و شهادت طلبي توانستيم سرانجام جنگ تحميلي را به پيروزي ختم كنيم.
وي ادامه داد: دفاع مقدس تنها مختص هشت سال جنگ تحميلي نيست و هم اكنون نيز ما در حال دفاع از خود در مقابل جنگ اقتصادي و فشار تحريم دولت آمريكا و دشمنان انقلاب اسلامي هستيم.
حجت الاسلام آقا محمدي اضافه كرد: استكبار جهاني خواهان بسته شدن برنامه موشكي جمهوري اسلامي ايران است در حالي كه آنان خود تا دندان مسلح بوده و آماده حمله به كشورهايي هستند كه توان دفاع از خود را ندارند.
رييس اداره تبليغات اسلامي مهاباد ضمن محكوم كردن حادثه تروريستي مراسم رژه اهواز گفت: دشمنان قسم خورده نظام در اين جنايت، با به شهادت رساندن كودك 4 ساله، جانباز 70 درصد و مردم بي دفاع و بي گناه، اوج خباثت و جنايت خود را به نمايش گذاشتند.
شركت كنندگان در اين مراسم ضمن غبارروبي و عطر افشاني مزار شهدا و نثار فاتحه بر ارواح طيبه شهيدان، با آرمان هاي امام راحل و شهداي هشت سال دفاع مقدس تجديد ميثاق كردند.
به گزارش ايرنا، شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي واقع شده و 764 شهيد تقديم انقلاب اسلامي كرده است.
همزمان با هفته دفاع مقدس امسال، بيش از 42 عنوان برنامه محوري به مناسبت هفته دفاع مقدس در مهاباد برگزار مي شود.
غبارروبي و يادواره شهدا، سركشي از خانواده هاي شهداي دفاع مقدس، ديدار نيروهاي نظامي و انتظامي با امام جمعه، به صدا درآمدن زنگ مدرسه و افتتاح طرح هاي عمراني از برنامه هاي شاخص اين هفته است.
9903/3020/2093