۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۶:۴۲
کد خبر: 83047170
T T
۰ نفر
توزیع لاستیك كامیون با نرخ مصوب در بندرعباس آغاز شد

بندرعباس – ایرنا - مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: كار توزیع 4 هزار حلقه لاستیك كامیون با نرخ مصوب و دولتی از امروز در پایانه بار بندرعباس آغاز شد.

داریوش باقرجوان عصر جمعه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: این تعداد لاستیك با كیفیت با هدف توزیع عادلانه و قیمت ارزان بین رانندگان فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان درحال توزیع است.
این مقام مسوول در راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان خاطر نشان ساخت: هر جفت لاستیك وارداتی به قیمت21 میلیون ریال به رانندگان در پایانه بار بندرعباس تحویل می‌شود.
مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان یاد آور شد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان مهرماه امسال علاوه براین، افزون بر 9هزار حلقه لاسیتك دیگر به نرخ دولتی بین كامیون داران توزیع شود.
باقرجوان تاكید كرد: لاستیك‌های یاد شده تنها به بین كامیون دارانی كه اقدام به بارگیری كالا می‌كنند توزیع می ‌شود.
وی ادامه داد: توزیع لاستیك در راستای اجرای سیاست های عدالت محور صنعت حمل و نقل جاده ای كشور و به منظور رفع مشكلات و سرعت بخشی در مطالبه های رانندگان صورت گرفته است.
مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان ابراز داشت: این اداره كل با مشاركت صنف های حمل و نقلی آمادگی لازم برای تامین لاستیك مورد نیاز رانندگان سراسر كشور را دارد .
باقر جوان ابراز داشت: هم اكنون انبوه لاستیك مورد نیاز رانندگان وارد پایانه بار بندرعباس شده و هیچ كمبودی در حال حاضر مشاهده نمی شود.
با توجه فعالیت بندرشهید رجایی، شهید باهنر و بندرلنگه، روزانه بیش از 4 هزار و 500 دستگاه انواع كامیون، تریلی و كامیونت با هدف جابجایی كالاهای وارداتی، صادراتی و همچنین ترانزیتی در جاده های مواصلاتی این استان تردد می كنند.
6149 /6048
۰ نفر