۶ مهر ۱۳۹۷، ۲۰:۳۹
کد خبر: 83047289
T T
۰ نفر
ترافيك پايان تعطيلات ، جاده هاي مازندران را قفل كرد

ساري - ايرنا - ترافيك سنگين و پرحجم در بيشتر محورهاي اصلي مازندران شامگاه جمعه سبب شده است تا تردد خودروي مسافران و مردم استان در ساعات پاياني تعطيلات آخر نخستين هفته فصل پاييز در جاده ها ارتباطي اين استان به تهران قفل شود .

به گزارش خبرنگار ايرنا ، مركز مديريت راههاي استان مازندران اعلام كرده است ترافيك در محور هراز از شمال به جنوب بخصوص در محدوره پارك جنگلي آمل و سه راهي چلاو سنگين و راهبندان است .
همچنين بر اساس اعلام اين مركز، ترافيك در محدوده تونل تكاور و پنجاب جاده هراز هم پرحجم و نيمه سنگين است .
ترافيك در كندوان كه غرب مازندران را به تهران وصل مي كند در محدوده دزدبن و سه راهي مرزن آباد سنگين و راهبندان گزارش شده است .
ترافيك در محور سوادكوه محدوده تونل شيرگاه و كارسالار از سمت شمال به جنوب هم پرحجم و نيمه سنگين گزارش شده است .
از نظر شرايط آب و هوايي ، محور سوادكوه در منطقه گدوك ، مه گرفتگي خفيف و محدوده عباس آباد و كلاردشت در غرب مازندران نيز بارندگي خفيف گزارش شده است و در بقيه مسيرها نيز گزارشي از شرايط آب و هوايي و مداخلات جوي گزارش نشده است .
بر اساس اعلام پليس راه،محدوديت هاي ترافيكي محورهاي مواصلاتي استان مازندران به پايتخت كه از ساعت 12 ظهر چهارشنبه چهارم مهر آغاز شده بود تا ساعت 6 بامداد فردا شنبه هفتم مهر ماه برقرار است .
بر اين اساس ، تردد هر نوع موتور سيكلت به جز موتورسيكلت هاي انتظامي و امدادي در اين مدت در محورهاي كندوان ، هراز و فيروزكوه ممنوع است .
رفت و آمد تمامي وسايل نقليه موتوري از ساعت 14 تا 24 جمعه ششم مهرماه از كرج به سمت چالوس ممنوع است و با اعلام ماموران پليس راه در محل ، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 تا 24 جمعه از چالوس به سمت كرج يك طرفه خواهد بود.
همچنين ممنوعيت تردد وسايل نقليه سنگين در محور كندوان از جمله تريلر ، كاميون و كاميونت به غير از حاملين سوخت و مواد فاسد شدني ، ادامه دارد .
رفت و آمد انواع تريلر در محور هراز همچنان ممنوع است .
براساس اعلام پليس راه ، تردد تمامي كاميون ها و كاميونت ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني هم تا ساعت 12 امشب ممنوع است.
2096/1654