۷ مهر ۱۳۹۷، ۲۲:۲۷
کد خبر: 83048662
T T
۰ نفر
آمار جانباختگان مصرف مشروب در بندرعباس به 17  نفر رسيد

بندرعباس- ايرنا- رييس روابط عمومي و امور بين الملل دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي و درماني هرمزگان گفت: آمار فوت شدگان ناشي از مصرف مشروبات الكلي دست ساز در بندرعباس همچنان رو به افزايش است و تا امشب به 17 نفر رسيده است.

دكتر فاطمه نوروزيان شامگاه شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: تاكنون 203 نفر در بيمارستان هاي بندرعباس و ديگر شهرهاي هرمزگان به دليل مصرف مشروبات الكلي دست ساز پذيرش شدند.
وي اظهار داشت: از افراد بستري، 8 نفر بدحال هستند و تحت مراقبت قرار دارند.
اين مقام مسوول بيان داشت: از مجموع افراد پذيرش شده، 102 مورد به دليل آسيب شديد به كليه دياليزي و 75 نفر پس از بهبود وضعيت عمومي از بيمارستان مرخص شدند.
رييس روابط عمومي و امور بين الملل دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي و درماني هرمزگان خاطرنشان كرد: از مجموع افراد مسموم شده، 7 نفر زن هستند كه 2 نفر از آنها دياليزي شدند.
نوروزيان تصريح كرد: ظرف 3 روز گذشته تاكنون، تعدادي از شهروندان بندرعباس و ديگر شهرهاي هرمزگان بر اثر عوارض مصرف مشروب الكلي دست ساز دچار مسموميت شده و به مراكز درماني مراجعه كردند.
پليس هرمزگان 3 نفر را به اتهام توليد و فروش اين مشروبات دستگير كرده و سردسته اين باند نيز از مدتي پيش واردات الكل از تهران و توليد مشروب و توزيع آن توسط همدستانش را هدايت مي كرده است.
7198/6048