امیرعباس تقی پور روز چهارشنبه با حضور در سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی مركز تبریز خاطرنشان كرد: 42 میلیون نفر بدون اینكه از منابع عمومی كشور مثل نفت بهره گیرند؛ خودشان از خدمات صندوقی كه در آن سرمایه گذاری كرده اند به هنگام بازنشستگی و یا كارافتادكی و سایر خدمات بهره می برند.
مدیر كل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینكه تلاش این سازمان ارتقای كیفیت خدمات است، افزود: برای ایجاد تفاهم و پشتیبانی بین مردم و سازمان رسانه ها نقش تنظیم كننده دارند كه هم نظرات ذی نفعان را به رسانه و هم اهداف و برنامه های سازمان را به یكدیگر انتقال می دهند.
وی رسانه ها را همراه و كمك یار سازمان تامین اجتماعی دانست و افزود: در سازمان تامین اجتماعی به دلیل ارتباط دو طرفه بین ذی نفعان و سازمان، رسانه ها نقش واسط را در معرفی سازمان ایفا می كنند.
تقی پور تداوم همكاری رسانه ها با سازمان و انعكاس انتقادهای مردمی به این سازمان را خواستار شد و گفت: یكی از چالش های سازمان ناآشنایی ذی نفعان از خدمات متنوع آن است.
مدیركل روابط عمومی تامین اجتماعی پاسخگویی را یكی از رویكردهای اصلی سازمان برشمرد و افزود: مدیریت ارشد سازمان راهبرد اصلی خود را پاسخگویی و ارتباط نزدیك با رسانه ها اعلام كرده است و نشست خبری مدیر عامل سازمان هر دو ماه یكبار برگزار می شود.
وی بیمه زنان خانه دار كه چند سالی است به صورت قانون درآمده را یكی از خدمات مترقی سازمان تامین اجتماعی دانست و خاطرنشان كرد: به زودی كمپین اطلاع رسانی «بیمه زنان خانه دار» را با حضور اصحاب رسانه اعلام می كنیم.
تقی پور با بیان اینكه همواره تعامل نزدیكی با معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد داریم، اظهار داشت: مسایل و مشكلات بیمه ای خبرنگاران كه درخواست شان هم به حق است با امضای تفاهم نامه ای حل شده و خبرنگاران می توانند از طریق اداره كل فرهنگ و ارشاد معرفی و بیمه شوند.
6132/3071/518
تبریز - ایرنا - مدیركل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینكه 42 میلیون نفر در كشور از 18خدمات تامین اجتماعی بهره مندند، گفت: همچنین 5.5 میلیون نفر نیز مستمری بگیر این سازمان هستند.