۲۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۳:۵۵
کد خبر: 83069212
T T
۰ نفر

400 هزار متر از معابر بجنورد بهسازي شد

۲۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۳:۵۵
کد خبر: 83069212
400 هزار متر از معابر بجنورد بهسازي شد

بجنورد- ايرنا- معاون فني و امور زيربنايي شهردار بجنورد گفت: افزون بر 400 هزار متر مربع از معابر و خيابان هاي مركز استان خراسان شمالي در نيمه نخست امسال زيرسازي و بهسازي شد.

مجتبي پارساپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: با توجه به عدم تامين قير، اكنون شهرداري براي اجراي طرح هاي عمراني خود دچار مشكل شده كه اين مساله محدود به بجنورد نيست.
وي اظهار داشت: اكنون عليرغم بستن قراردادهايي براي اجراي طرح، كار متوقف شده كه به محض تحويل قير به شهرداري، آسفالت حجم بالايي از معابر و خيابان هاي بجنورد آغاز مي شود.
معاون فني و امور زيربنايي شهردار بجنورد افزود: در 6 ماهه امسال افزون بر 150 هزار متر مربع از گذرگاههاي شهري، بويژه در حواشي شهر آسفالت و لكه گيري شده، ولي اين كافي نيست.
پارساپور گفت: با تامين قير مورد نياز، علاوه بر آسفالت معابري كه زيرسازي آن انجام شده، مي توان طرح هاي جديدي را اجرا كرد.
وي گفت: اكنون همكاران شهرداري با دقت وضعيت معابر شهري را رصد مي كنند و در صورت دريافت گزارش مردمي، به سرعت نسبت به زيرسازي و بهسازي اقدامات لازم را انجام مي دهند.
معاون فني و امور زيربنايي شهردار بجنورد افزود: در كنار اين اقدامات، ميزان قابل توجهي طرح بازگشايي و ساخت معابر جديد در سطح شهر انجام شده كه راضي كننده است.
وي اصلاح هندسي 20 مورد از تقاطع ها و خيابان ها، توسعه و گسترش توقفگاه شهروند با گستره 4200 متر مربع و ساخت توقفگاه مقابل استانداري و آرامستان را از ديگر اقدامات انجام گرفته در اين مدت برشمرد.
پارساپور گفت: در اين بازه بيش از 50 مورد بهسازي و كفسازي پياده رو و منظر شهري و بيش از 40 مورد مناسب سازي خيابان ها و بوستان هاي شهري براي معلولان صورت گرفته است.
وي يادآور شد: ساخت، تجهيز، مرمت و بهسازي بوستانها نيز در سطح بخوبي انجام شده و اكنون ساخت بوستان خانواده در كنار بوستان مادر و كودك نيز در حال انجام است.
شهر بجنورد، مركز استان خراسان شمالي 210 هزار نفر جمعيت دارد.
ط/5132