سيد حميد فاني روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اين خدمات را شامل 'اشتراك پذيري، ارائه قبض المثني، ارائه استعلام بدهي، استعلام سازمانها، تغيير نام، اصلاح آدرس، ثبت رقم كنتور، اصلاح قبض، تغيير ظرفيت، تغيير نوع مصرف، رفع اشكال قبض گاز، تست كنتور، نصب علمك، جمع آوري تجهيزات، جا به جايي علمك، قطع جريان گاز، وصل مجدد جريان گاز مشترك، ارائه جزئيات محاسبه صورتحساب، تفكيك كنتور، درخواست فسخ و تعويض كنتور خدماتي' برشمرد كه از اين پس صرفا در دفاتر پيشخوان قابل درخواست و پيگير هستند.
وي ادامه داد: بر اين اساس مراكز امور مشتركان شركت گاز خراسان رضوي در مناطق هشتگانه مشهد و نواحي شهرستانها پس از يك آبان ماه 1397 ديگر امكان ثبت درخواستهاي شهروندان را نخواهند داشت. با توجه به گستردگي مراكز پيشخوان در مشهد و شهرستانها، با اجراي اين طرح شهروندان مي توانند در نزديكترين محل زندگي خود نسبت به دريافت خدمات اقدام كنند.
مديرعامل شركت گاز خراسان رضوي گفت: سامانه مركز ارتباطات مردمي شركت گاز با شماره تلفن 37074 آماده دريافت پيشنهادات و انتقادات شهروندان براي نظارت بر حسن اجراي اين طرح است.
دو ميليون و 141 هزار مشترك زير پوشش شركت گاز خراسان رضوي قرار دارند كه از اين تعداد 414 هزار مشترك روستايي هستند.
7507/1858
مشهد- ايرنا- مديرعامل شركت گاز خراسان رضوي گفت: به منظور تسهيل و شتاب در خدمت رساني و جلوگيري از اتلاف وقت شهروندان و مشتركان گاز طبيعي از اول آبان ماه امسال همه خدمات 21 گانه اين شركت صرفا از طريق دفاتر پيشخوان دولت انجام مي شود.