۲۹ مهر ۱۳۹۷، ۱۳:۵۲
کد خبر: 83073340
T T
۰ نفر

استان «واسط » برای پذیرایی از زائران بسیج شد

۲۹ مهر ۱۳۹۷، ۱۳:۵۲
کد خبر: 83073340
استان «واسط » برای پذیرایی از زائران بسیج شد

ایلام - ایرنا - استاندار واسط عراق گفت: مردم و مسئولان استان واسط با بسیج تمام امكانات و توان آماده پذیرایی از زائران اربعین 97 هستند.

به گزارش ایرنا، محمود عبدالرضا طلال ظهر یكشنبه در نشست با استاندار ایلام در فرمانداری مهران اظهار داشت: مسئولان عراقی در شهرهای مختلف از آمادگی كامل برای ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی برخوردار هستند.
وی افزود: مردم عراق در كنار مسئولان در بحث پذیرایی و جا به ‌جایی زائران خدمات رسانی خواهند كرد و تمامی تسهیلات لازم برای تردد آسان زوار انجام خواهد شد.
استاندار واسط با اشاره به اینكه مردم شهرهای مختلف عراق از جمله واسط، كوت و بدره آماده پذیرایی و خدمات رسانی به زائران اربعین هستند، یادآور شد: مسئولان استانداری واسط برای ارائه خدمات با مسئولان ایرانی همكاری خواهند كرد.
عبدالرضا طلال با اشاره به اینكه امام حسین (ع) مسلمانان را به هم پیوند زده است، تاكید كرد: خدمات مختلفی در سه هزار و 800 موكب برای زائران اربعین در نظر گرفته شده است.
استاندار واسط عراق اضافه كرد: مرز مهران مسیر اصلی تردد زوار اربعین حسینی است كه كارهای خوبی در این مرز برای تسهیل در تردد زائران انجام شده است.
وی تصریح كرد: مردم و مسئولان عراق منتظر ورود زائران ایرانی اربعین هستند و آمادگی استقبال از بیش از پنج میلیون زائر را داریم.
واسط یكی از استان‌های عراق و مركز آن شهر كوت و هم مرز با ایلام است و در بخش میانی عراق قرار دارد.
استان ایلام 430 كیلومتر مرز مشترك با عراق دارد كه عمده آن در جوار استان واسط قرار دارد.
7177/6119
۰ نفر