۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۶:۰۴
کد خبر: 83077467
T T
۰ نفر

ترافيك در مرزهاي چذابه و شلمچه روان است

۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۶:۰۴
کد خبر: 83077467
ترافيك در مرزهاي چذابه و شلمچه روان است

شلمچه - ايرنا - فرمانده پليس راهور استان خوزستان گفت: با توجه به نزديك شدن به روزهاي پاياني اربعين، ترافيك در مرزهاي شلمچه و چذابه سنگين ولي روان است.

سرهنگ منصور جمشيدي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: با توجه به تردد زياد زائران اربعين حسيني شاهد ترافيك روان در 2 مرز شلمچه و چذابه هستيم.
وي با اشاره به تفكيك تردد در مرز شلمچه افزود: در مرز شلمچه مسير تردد زائران پياده با اتوبوس ها جداسازي شد و مسير خودروهايي كه از سراسر كشور و خارج از كشور وارد اين مرز مي ‌شوند، جداسازي شد تا ايجاد ترافيك سنگين نشود.
سرهنگ جمشيدي گفت: همچنين مسير كاميون هايي كه حامل بار هستند در مرز شلمچه جدا شد تا مشكلي به لحاظ ترافيكي در اين مرز احساس نشود.
وي تصريح كرد: در مرز شلمچه پاركينگ 6 هكتاري مشخص شد ضمن اينكه چند پاركينگ ديگر نيز در نظر گرفته شد تا خودروهاي زائران در پاركينگ ها نگهداري شوند.
فرمانده پليس راهور استان خوزستان اظهار داشت: تمامي تمهيدات و زيرساخت ها براي بازگشت زائران به كشور آماده است تا بار ترافيكي نيز در زمان بازگشت آنها روان باشد.
سرهنگ جمشيدي تصريح كرد: براي بازگشت زائران نيز پايانه اتوبوس‌ ها راه ‌اندازي شد تا در برگشت زائران از اين پايانه به شهرهاي خود بازگردند.
شلمچه و چذابه 2 گذرگاه مرزي اربعين در استان خوزستان مي باشند.
گذرگاه مرزي شلمچه در 15 كيلومتري خرمشهر قرار دارد.
7104/6068