ورود سپاه به عرصه های گوناگون به فراخور نیاز مردم است

یاسوج- ایرنا- فرمانده سپاه فتح كهگیلویه و بویراحمد گفت: ورود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله سپاه فتح این استان به عرصه های گوناگون شامل اشتغالزایی، فرهنگی، عمرانی، سازندگی و محرومیت زدایی به فراخور نیاز مردم است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار حمید خرمدل روز یكشنبه در نشست با خبرنگاران كهگیلویه و بویراحمد در یاسوج به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: هم اینك زمان كمك به دولت است و تعامل و همكاری تمامی نهادهای حاكمیتی و دستگاه های اجرایی از جمله سپاه پاسداران در این راستا بیش از پیش ضروری است.
وی افزود: چنانچه اقدامی در زمینه اشتغالزایی، فرهنگی، عمرانی، سازندگی و محرومیت زدایی از سوی سپاه فتح كهگیلویه و بویراحمد انجام می‌ شود بحث موازی كاری یا دخالت در امور نیست بلكه برای كمك به دولت خواهد بود و سپاه كمك‌ كار دولت است.
فرمانده سپاه فتح كهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینكه ایجاد اشتغال یكی از مهمترین اولویت ‌های امروز كشور و این استان است، بیان كرد: باید فرهنگ كار در استان بیش از پیش ترویج داده شود.
سرهنگ پاسدار خرمدل عنوان كرد: سپاه فتح كهگیلویه و بویراحمد به دنبال ترویج هر چه بیشتر فرهنگ كار و كمك به تسهیل ‌گری امر مهم اشتغالزایی و سرمایه گذاری در بخش های مختلف در این استان است.
وی ابراز داشت: تمامی ظرفیت ‌های سپاه فتح كهگیلویه و بویراحمد برای كمك به اشتغالزایی، رونق تولید و محرومیت زدایی در مناطق مختلف این استان فراهم شده و به كار گرفته می شود.
فرمانده سپاه فتح كهگیلویه و بویراحمد رشادت ‌های مثال زدنی دانش ‌آموزان در دوران هشت سال دفاع مقدس را یادآور شد و گفت: بسیج از بركات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و میراث گرانبهای امام خمینی (ره) است.
سرهنگ پاسدار خرمدل با اشاره به نقش بی بدیل دانش ‌آموزان در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: یك چهارم شهدای كهگیلویه و بویراحمد دانش ‌آموز و فرهنگی بودند و این استان 446 دانش‌ آموز و 99 فرهنگی شهید دارد.
وی افزود: اعزام هشت هزار و 500 دانش ‌آموز كهگیلویه و بویراحمد شامل چهار هزار و 500 پسر و چهار هزار دختر به اردوهای راهیان نور از برنامه ‌های مهم امسال سپاه فتح این استان است كه تاكنون یك هزار و 500 نفر از آنها در قالب 18 كاروان اعزام شده‌ اند.
فرمانده سپاه فتح كهگیلویه و بویراحمد بیان كرد: 17 عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی امسال در این استان اجرا می ‌شود.
سرهنگ پاسدار خرمدل عنوان كرد: یكی از مهمترین برنامه ‌های این هفته در كهگیلویه و بویراحمد اجرای طرح شهید بهنام محمدی است.
وی ابراز داشت: این طرح پلی بین خانه، مدرسه و مسجد است و 53 مدرسه كهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش این طرح قرار می گیرد و بر اساس آن وظیفه تربیت و تمدن سازی اسلامی دانش آموزان مدنظر است.
سرهنگ پاسدار خرمدل گفت: یوم الله 13 آبان نماد استكبارستیزی ملت ایران است و دشمنان قصد دارند از این روز علیه كشور استفاده ‌كنند.
وی اظهار داشت: دشمنان یوم الله 13 آبان امسال را روز تحریم ‌های شكننده علیه كشور و ملت ایران تعریف كرده ‌اند اما باید بدانند كه تحریم های 40 ساله آنان بی نتیجه مانده است.
سرهنگ پاسدار خرمدل افزود: امروز بسیاری از كشورهای دنیا مقابل آمریكا ایستاده‌ و از آن تبعیت نمی‌ كنند و این ثمره یوم الله 13 آبان است.
هشتم تا 14 آبان ماه هر سال به مناسبت سالروز شهادت محمدحسین فهمیده به عنوان هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است.
7535/1662