۱۰ آبان ۱۳۹۷، ۲۰:۲۶
کد خبر: 83085850
T T
۰ نفر

بيمه رازي قهرمان ليگ برتر كُشتي آزاد شد

۱۰ آبان ۱۳۹۷، ۲۰:۲۶
کد خبر: 83085850
بيمه رازي قهرمان ليگ برتر كُشتي آزاد شد

گرگان - ايرنا - تيم بيمه رازي بابل با برتري در برابر پاس ستارگان ساري عنوان قهرماني رقابت هاي كشتي آزاد ليگ برتر باشگاه هاي كشور را از آن خود كرد تا مازندران يك بار ديگر قدرت خود را در ورزش اول ايران به همگان نشان دهد.

به گزارش خبرنگار ايرنا در رقابت هاي مرحله پاياني ليگ برتر كشتي باشگاه هاي كشور كه شامگاه پنجشنبه در سالن امام خميني (ره) مجموعه ورزشي آزادي گرگان برگزار شد، بيمه رازي بابل توانست در مجموع انفرادي 10 وزن با برتري 6 بر 4 قهرمان شده و پاس ستارگان ساري به نايب قهرماني بسنده كرد.
در اين ديدار كشتي گيران بابلي بهره مند از سه كشتي گير خارجي مقابل هم استاني هاي خود از ساري صف آرايي كردند و در پايان با امتياز مثبت 24 بر 15 پيروز شدند.
در ديدار رده بندي رقابت هاي ليگ برتر كشتي باشگاه هاي كشور نيز كه پيش از فينال برگزار شد تيم راه و شهرسازي گلستان ميزبان رقابت ها در برابر پتروشيمي بهشهر با نتيجه 6 بر 4 به برتري رسيد و عنوان سومي رقابت ها را از آن خود كرد.
كشتي گيران گلستان در اين ديدار توانستد در مجموع امتيازات مثبت 26 بر 15 حريف خود را شكست دهند.
در اختتاميه اين رقابت ها تني چند از مسوولان فدراسيون كشتي كه اخيرا رسول خادم از رياست آن استعفا داد به همزاه استاندار گلستان و جامعه ورزش حضور داشتند.
در پايان رده بندي رقابت هاي كشتي آزاد ليگ برتر مردان باشگاه هاي ايران تيم هاي بيمه رازي بابل، پاس ستارگان ساري، راه و شهرسازي گلستان و پتروشيمي بهشهر به ترتيب اول تا چهارم شدند.
قرار گرفتن سه نماينده از مازندران در جمع چهار تيم برتر ليگ كشتي آزاد قدرت اين استان را در ورزش اول ايران تكرار كرد.
باوجود استعفاي برخي اعضاي فدراسيون كشتي، در رقابت هاي امروز رضا لايق دبير فدراسيون و مهدي توكلي رييس كميته ليگ فدراسيون كشتي در سالن حضور داشتند.
استان گلستان نيز كه نماينده اش در اين رقابتها به مقام سوم بسنده كرد پهلواناني همچون رضا سوخته سرايي با دو مدال نقره مسابقات جهان و چهار طلاي بازي هاي آسيايي، اويس ملاح با دو مدال در بازي هاي آسيايي و مرحوم رمضان خدر با نايب قهرماني جهان و پنجمي المپيك كانادا را به عنوان چهره هاي ماندگار ورزش كشور معرفي كرده است.
3014/2729