۱۵ آبان ۱۳۹۷، ۹:۱۰
کد خبر: 83090741
T T
۰ نفر

فرماندار: نگاه متوازن ضرورت توسعه گناباد است

۱۵ آبان ۱۳۹۷، ۹:۱۰
کد خبر: 83090741
فرماندار: نگاه متوازن ضرورت توسعه گناباد است

گناباد-ايرنا- فرماندار گناباد نگاه متوازن و متناسب با ظرفيتهاي همه بخشها را ضرورت توسعه كيفي اين شهرستان دانست و بر توجه مسئولان ذيربط نسبت به اين مهم تاكيد كرد.

حامد قرباني روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: گناباد از ظرفيتهاي بسياري در زمينه هاي اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و زيربنايي برخوردار است و با تلاش دولت تدبير و اميد زيرساختهاي خوبي در منطقه ايجاد شده لذا بايد با نگاه توسعه اي از همه اين ظرفيتها در مسير توسعه منطقه بهره گرفت.
وي ادامه داد: همه بخشها بايد متناسب و متوازن با يكيدگر در روند توسعه مورد توجه باشند تا از ظرفيت ساير بخشها غفلت نشود و اين مهم موجب رونق اقتصادي و توسعه مطلوب هم جهت با ظرفيتهاي گناباد مي شود.
فرماندار گناباد بهره گيري از نقطه نظرات نخبگان، صاحبنظران و دانشگاهيان را مهمترين اولويت خود در خدمت رساني به اين شهرستان ذكر و بيان كرد: رسانه هاي ارتباط جمعي نيز بايد با اطلاع رساني شفاف و بهينه، انتقادهاي سازنده همراه با رعايت اخلاق رسانه اي و پرهيز از تخريب در انجام وظيفه خود را در مسير توسعه انجام دهند.
حامد قرباني دوازدهم آبان ماه جاري به عنوان فرماندار جديد گناباد معرفي شد. مركز شهرستان 88 هزار نفري گناباد در فاصله 287 كيلومتري جنوب مشهد واقع است.
2095/1858