۱۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۵۸
کد خبر: 83092733
T T
۰ نفر

تكرار غيبت تيم هاي ميهمان نساجي در كنفرانس خبري

۱۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۵۸
کد خبر: 83092733
تكرار غيبت تيم هاي ميهمان نساجي در كنفرانس خبري

ساري- ايرنا- غيبت سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان در كنفرانس خبري پيش از مسابقه كه امروز در قائمشهبر برگزار شد، نشان مي دهد كه فرار ميهمانان نساجي از رو در رويي با خبرنگاران مازندراني در حال تبديل شده به يك رويه معمول است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، داريوش يزدي سرمربي استقلال خوزستان قرار بود امروز ساعت 13 به پرسش خبرنگاران در باره مسابقه تيمش با نساجي مازندران پاسخ دهد كه در اين نشست حضور نيافت و كنفرانس خبري بدون حضور سرمربي تيم ميهمان برگزار شد.
مسئولان هيات فوتبال قائمشهر دليل حضور نيافتن يزدي را تاخير پروازش به مازندران اعلام كردند.
با اين وصف، مسئول روابط عمومي هيات فوتبال قائمشهر به خبرنگاران گفت كه براي تعيين زمان مصاحبه با سرمربي استقلال خوزستان هماهنگي شده و ساعت 13 و 30 با مشورت وي تعيين شده بود.
جواد اصغرنژاد افزود: پرواز تيم استقلال خوزستان به تهران انجام شده و كاروان اين تيم در حال عزيمت با اتوبوس به مازندران هستند و تا سه ساعت ديگر هم به نشست خبري تعيين شده نخواهند رسيد.
پيشتر نيز رضا مهاجري سرمربي تيم ماشين سازي تبريز به علت آنچه كه تاخير در پرواز تبريز به ساري اعلام شده بود، به نشست خبري پيش از بازي در قائمشهر نرسيده بود.
تكرار اين وضعيت باعث گلايه خبرنگاران مازندراني شد.
خبرنگاران بر اين باور بودند كه مسئولان تيم ها و برنامه ريزان كنفرانس خبري براي وقتشان ارزش و اهميت قائل نيستند و به همين دليل هم در انتخاب زمان مصاحبه احتمال تاخير پرواز يا موضوعاتي از اين دست را ناديده مي گيرند.
تيم نساجي مازندران در چارچوب هفته دوازهم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال باشگاههاي كشور از ساعت 15 عصر جمعه در ورزشگاه شهيد وطني قائمشهر ميزبان تيم استقلال خوزستان است.
تا پايان هفته يازدهم اين مسابقات تيم استقلال خوزستان با كسب 10 امتياز در رده سيزدهم و نساجي مازندران با كسب 8 امتياز در رده چهاردهم جدول رده بندي ليگ برترفوتبال باشگاههاي كشور قرار دارند.
7327/1654