۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۸:۳۷
کد خبر: 83099960
T T
۰ نفر

یك ماهیگیر فلسطینی در غزه به شهادت رسید

۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۸:۳۷
کد خبر: 83099960
یك ماهیگیر فلسطینی در غزه به شهادت رسید

تهران- ایرنا- یك ماهیگیر فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در نوار غزه به شهادت رسید.

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا به نقل از مركز اطلاع رسانی فلسطین، نیروهای یگان دریایی رژیم صهیونیستی امروز به سوی یك ماهیگیر فلسطینی درغرب شهرك بیت لاهیا در شمال نوار غزه آتش گشودند كه به شهادت وی انجامید.
وزارت بهداشت فلسطین نیز اعلام كرد كه نواف احمد العطار 23 ساله از ناحیه شكم هدف گلوله قرار گرفت و به دلیل شدت جراحات وارده، جان باخت.
نظامیان صهیونیست ماهیگیران و كشاورزان فلسطینی در نوار غزه را به طور عمد هدف گلوله می دهند كه به همین دلیل تاكنون شمار زیادی از آنان شهید و زخمی شده اند.
نوار غزه به تازگی شاهد درگیری های شدید میان ارتش رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت بود.
تنش ها میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین پس از آن شروع شد كه یكشنبه شب گروهی از كماندوهای ارتش رژیم صهیونیستی با خودرویی غیرنظامی وارد منطقه ای در شرق خان یونس شده و 'نور بركه' از فرماندهان گردان های شهید عزالدین قسام را ترور كردند.
پس از لو رفتن عملیات، نیروهای مقاوت با نظامیان صهیونیست درگیر شدند و به دنبال این جنایت، جنگنده‌های ارتش صهیونیستی اقدام به پشتیبانی از نظامیان این رژیم كرده و شرق خان‌ یونس را بمباران كردند تا این نیروها بتوانند عقب‌ نشینی كنند كه در نتیجه این بمباران‌ها شماری از مبارزان فلسطینی به شهادت رسیدند.
در ادامه تنش ها، آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پی ناكامی اخیر در نبرد با گروه های مقاومت در غزه روز چهارشنبه از سمت خود استعفا كرد.
شبد**1480**1010