۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۹:۴۲
کد خبر: 83105781
T T
۰ نفر
گردهمايي فعالان مرتبط با هوش مصنوعي در مشهد برگزار شد

مشهد- ايرنا- نخستين گردهمايي يك روزه فعالان و علاقه مندان به هوش مصنوعي با حمايت پارك علم و فناوري خراسان روز دوشنبه در مشهد برگزار شد.

به گزارش ايرنا، مدير مركز رشد فناوري اطلاعات و ارتباطات پارك علم و فناوري خراسان هدف از برگزاري اينگونه نشست ‌هاي شبكه ‌سازي تخصصي را توسعه مهارت‌ ها و توسعه شبكه مخاطبين هوش مصنوعي دانست.
علي جاهدي گفت: در اين نشست‌ ها، شركت‌ هاي فعال، متخصصان و نخبگان و همچنين علاقه‌ مندان و مشتريان بالقوه مرتبط با موضوع محوري گردهمايي حضور مي يابند.
وي با بيان اينكه گردهمايي مزبور با همكاري استارت آپ واكاويك برگزار شد افزود: نشست هاي بعدي در اين حوزه با همكاري علاقه مندان و فعالان بومي استان ادامه خواهد يافت.
مديرعامل استارت آپ واكاويك هم در اين نشست گفت: هدف از برگزاري اين رويداد توسعه اكوسيستم هوش مصنوعي است و طبق برنامه ريزي انجام شده اين گردهمايي با موضوع هوش مصنوعي و سرويس‌ هاي پردازش متن در چهار شهر شيراز، رشت، اصفهان و تبريز ادامه خواهد داشت.
آرمان فاطمي افزود: منطق ما در برگزاري اين رويدادها سرعت بخشيدن به توسعه شبكه افراد فعال و علاقه مند به هوش مصنوعي، آشنايي كسب و كارهاي هر منطقه با راهكارهاي هوش مصنوعي، بسترسازي علمي و استفاده از نظرات و تجربيات استادان دانشگاه در زمينه كسب و كار است.
در اين گردهمايي دكتر محسن كاهاني عضو هيات علمي و رئيس آزمايشگاه وب دانشگاه فردوسي مشهد به عنوان مهمان ويژه در ارتباط با هوش مصنوعي و پردازش زبان طبيعي سخنراني كرد.
سيدمعين قدسي از بنيانگذاران استارت آپ واكاويك هم با موضوع راهكارهاي پردازش متن براي كسب و كارها به سخنراني پرداخت.
در اين مراسم شركت كنندگان به شبكه سازي و انتقال تجربيات پرداختند و تالار گفت و گوي آنلاين هوش مصنوعي و پردازش متن نيز معرفي شد.
6053