۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۵:۱۸
کد خبر: 83113205
T T
۰ نفر
شكل گيري بسيج منحصر به مقطع دفاع مقدس نيست

ياسوج- ايرنا- استاندار كهگيلويه و بويراحمد گفت: شكل گيري و فعاليت نيروي بسيج تنها منحصر به مقطع هشت سال دفاع مقدس نيست بلكه براي صيانت از نظام، انقلاب و عظمت ايران ايجاد شد.

به گزارش ايرنا، علي محمد احمدي روز دوشنبه در همايش تجمع بسيجيان كهگيلويه و بويراحمد در ياسوج به مناسبت پنجم آذر روز بسيج مستضعفان اظهار داشت: بسيج نيرويي است كه با بهره گيري از آموزه هاي دين مبين اسلام گفتمان جديدي را در عرصه بين المللي پايه گذاري كرد و به دنبال استقرار حكومت الهي در جهان است.
وي افزود: دشمنان با ابزارهاي جديد وارد صحنه مبارزه فرهنگي و اقتصادي با ملت ايران شده اند و بر همين اساس نيز بسيجيان كشور و كهگيلويه و بويراحمد بايد به روز، مجهزتر و توانمندتر شوند.
استاندار كهگيلويه و بويراحمد بيان كرد: نيروي بسيج ايران تفاوت هاي اساسي با بسيج مردمي ديگر كشورهاي دنيا دارد كه مهمترين آنها شامل ولايتمداري، هدفمند بودن و تلاش براي دفاع از ارزش هاي ناب دين مبين اسلام، نظام و انقلاب است.
احمدي عنوان كرد: بسيجيان كشور و كهگيلويه و بويراحمد براي خدمات رساني به مردم زمان نمي شناسند و در اين مسير مهم همواره به دنبال كار، تلاش، ايثار و ازخودگذشتگي هستند.
وي با اشاره به اهميت چشمگير و جايگاه والاي بسيج، ابراز داشت: نهال بسيج به بركت پيروزي انقلاب اسلامي غرس شد و هم اينك نيز به شجره طيبه و درختي تنومند تبديل شده است.
احمدي گفت: فرهنگ، تفكر و انديشه بسيجي در حال گسترش روزافزون در كشورهاي مختلف اسلامي و بين ملت هاي مسلمان و آزاديخواه جهان است.
فرمانده سپاه فتح كهگيلويه و بويراحمد نيز گفت: ملت ايران با تكيه بر تفكر و انديشه بسيجي و به كوري چشم دشمنان در آستانه برگزاري جشن چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي است.
سرهنگ حميد خرمدل اظهار داشت: همين تفكر و انديشه ناب سبب ترقي و بالندگي همه جانبه كشور و ملت ايران و ايستادگي در مقابل توطئه هاي شوم نظام سلطه شده است.
وي افزود: انقلاب اسلامي ايران با كمك تفكر و انديشه بسيجي توانسته استكبار جهاني را در منطقه خاورميانه به زانو درآورده و پوزه آن را به خاك مذلت بمالد.
فرمانده سپاه فتح كهگيلويه و بويراحمد بيان كرد: تفكر و انديشه بسيجي هم اينك در كشورهاي مسلمان جهان طنين انداز شده است.
سرهنگ خرمدل عنوان كرد: كشور و ملت ايران مسير تعالي و قله هاي پيشرفت را با كمك همين تفكر و انديشه با سرعت و قوت مي پيمايد.
29 آبان تا پنجم آذر هر سال به عنوان هفته بسيج نامگذاري شده است.
7535/6110