۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۴:۲۵
کد خبر: 83116982
T T
۰ نفر
شهرك حمل و نقل تهران در آینده نزدیك افتتاح می شود

تهران- ایرنا- مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از افتتاح و بهره برداری شهرك حمل و نقل تهران در آینده ای نزدیك خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، «حیدر نوروزی» روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از شهرك حمل و نقل و تقاطع غیر همسطح اختصاصی این شهرك، اظهار داشت: ساخت شهرك حمل‌ونقل در تهران فارغ از مزایای صنفی، منافع اجتماعی از جمله خروج كامیون‌ها از ترافیك شهری، حفاظت از محیط زیست و تأمین بهداشت روانی در شهر را به همراه دارد.
وی ادامه داد: این طرح متاسفانه تاكنون با فراز و نشیب‌های فراوانی همراه بوده است كه با تلاش بخش خصوصی و حمایت های دولت در آینده نزدیك به بهره برداری می رسد.
مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در مورد علت انتخاب این منطقه برای احداث شهرك حمل و نقل گفت: این منطقه از نظر نقاط دسترسی به همه مبادی ورودی و خروجی متصل و از 2 طرف به كمربندی منتهی می‌شود كه از طرفی به جاده ساوه و قم و از طرفی به جاده خاوران می‌رسد.
نوروزی اظهار داشت: دسترسی آسان به این شهرك از طریق بزرگراه‌ها و كمربندی‌های موجود در اطراف تهران، این امكان را به كامیون‌ها می دهد كه از شمال، جنوب، شرق و غرب و در تمام ساعت های شبانه‌روز بدون ورود به محدوده شهر تهران وارد شهرك شده و كالای خود را تخلیه و بارگیری كنند.
وی افزود: شركت شهرك حمل‌ و نقل تهران در سال 1370 به ثبت رسیده و در سال 1374 سند خورده است، این شهرك در جوار شهر جدید آفتاب در فضایی به وسعت 300 هكتار در سه فاز طراحی شده است و در فاز نهایی، 320 شركت و موسسه حمل‌ و نقل فعال در شهر تهران در این شهرك مستقر خواهند شد.
اقتصام**9189** 1055
۰ نفر