۱۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۶:۴۷
کد خبر: 83127046
T T
۰ نفر

احترام برومند داور جشنواره قصه‌گویی شد

۱۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۶:۴۷
کد خبر: 83127046
احترام برومند داور جشنواره قصه‌گویی شد

تهران-ایرنا- طی احكام جداگانه‌ای از سوی محمدرضا زمردیان، معاون فرهنگی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان و رئیس جشنواره بیست و یكمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، داوران این دوره از جمله «احترام برومند» معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، با اعلام ستاد خبری بیست و یكمین جشنواره قصه‌گویی، این جشنواره در بخش مسابقه ملي شامل: مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها، زنان و مردان و دختران و پسران، بخش بین‌الملل متشكل از قصه‌گویان داخلی و خارجي، قصه ٩٠ ثانیه با موضوع «قصه زندگي من» به صورت آزاد و در نهایت بخش علمی برگزار می‌شود.
داوران هر بخش عبارتند از :

هیات داوران بخش ملي: «هوشنگ مرادی كرمانی»، «احترام برومند»، «منصور ضابطیان»، «علی خانجانی» و «لیلی رشیدی»

بخش بین‌الملل: «مهتاب كرامتی»، «منصور ضابطیان» و «كاسپر سورنسن» از كشور دانمارك

بخش ٩٠ ثانیه: «رسول صدرعاملی»، «مهتاب كرامتی»، «بهرام شاه‌‌محمدلو»، «منوچهر شاهسواری» و«شرمین نادری»

در این دوره از جشنواره، بیش از 10هزار و 470 اثر داخلی و 180 اثر خارجی به بخش بین‌الملل و ملی ارسال شد، فرآیند جشنواره قصه‌گویي با برگزاري جشن‌هاي قصه‌گویي در مراكز مختلف كانون پرورش فكري در سراسر كشور برگزار و در پایان نفرات برتر پس از شركت در جشنواره‌هاي استاني (٣١جشنواره) و پس از آن حضور در جشنواره‌هاي منطقه اي ( در ٥ منطقه كشور) شناخته شدند.
مرحله پایاني جشنواره قصه‌گویی، امسال با حضور قصه‌گویان ایراني و خارجي، ٢٦ تا ٢٩ آذرماه در مركز آفرینش‌هاي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان برگزار مي‌شود.
جشنواره قصه‌گویی، بیست و یك سال است كه هر سال در روزهای پایانی آذرماه و به مناسبت شب یلدا توسط كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان برگزار می‌شود.
فراهنگ**9211** 1418
۰ نفر