۲۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۴۷
کد خبر: 83130730
T T
۰ نفر

قاتل فراري نيكشهري دستگير شد

۲۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۴۷
کد خبر: 83130730
قاتل فراري نيكشهري دستگير شد

زاهدان - ايرنا - فرمانده انتظامي نيكشهر در جنوب سيستان و بلوچستان گفت: قاتل فراري اين شهرستان كه در آذر امسال همسر خود را به دليل اختلافات خانوادگي به قتل رسانده بود دستگير شد.

به گزارش ايرنا از پايگاه خبري پليس سرهنگ حميد نوري روز سه شنبه در اين باره اظهار داشت: 16 آذر در پي گزارش يك فقره مرگ مشكوك در روستاي كوچينگ نيكشهر بلافاصله تيمي از پليس آگاهي اين فرماندهي براي بررسي موضوع به محل اعزام شد.
وي افزود: در بررسي هاي ميداني در محل حادثه مشخص شد زني 23 ساله در پي مشاجره لفظي با شوهرش توسط او با سه ضربه چاقو مجروح و هنگام انتقال به بيمارستان فوت كرده است.
فرمانده انتظامي نيكشهر ادامه داد: كارآگاهان دايره مبازه با جرائم جنايي پليس آگاهي با محرز شدن موضوع قتل با هماهنگي بازپرس ويژه قتل تحقيقات گسترده اي را براي دستگيري عامل اين جنايت كه از شهرستان متواري شده بود آغاز كردند.
وي اظهار داشت: تيم رسيدگي كننده پرونده با يك سري تحقيقات گسترده پليسي و استفاده از شيوه هاي نوين پليسي متهم را در استان هرمزگان شناسايي و با كنترل نامحسوس وي را صبح روز گذشته در اقدامي ضربتي و غافلگيرانه هنگام تردد در يكي از محورهاي مواصلاتي جاسك با يك دستگاه سواري مسافركش دستگير كردند.
نوري خاطر نشان كرد: متهم به قتل كه جواني 24 ساله است در بازجويي هاي اوليه به قتل همسرش در پي اختلافات خانوادگي اعتراف و پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شد.
به گزارش ايرنا نيكشهر از شمال به شهرستان هاي ايرانشهر و دلگان، از شرق به شهرستان هاي قصرقند و سرباز، از جنوب به شهرستان هاي كنارك و چابهار، ازغرب به شهرستان فنوج و استان هرمزگان محدود است.
شهرستان نيكشهر با 395 روستا، چهار بخش بنت، لاشار، آهوران و مركزي براساس سرشماري نفوس و مسكن آبان سال 1395 تعداد 141 هزار و 894 نفر جمعيت با 37 هزار و 207 خانوار در فاصله 51كيلومتري جنوب زاهدان مركز استان سيستان و بلوچستان واقع شده است.
7316**3213