۴ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۴۱
کد خبر: 83147045
T T
۰ نفر
سه هزار و 400 ديدار از خانواده شهدا در شهرستان ري انجام شد

شهرري- ايرنا- رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان ري گفت: از ابتداي امسال تاكنون سه هزار و 400 ديدار از خانواده معظم شهدا و ايثارگران ري در راستاي سپاس از استقامت و ايثار آنها انجام شده است.

حسين نصرالله روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اجراي طرح سپاس در راستاي تكريم خانواده معظم شهدا و رفع مشكلات آنان به منظور عمل به منويات رهبر معظم انقلاب و تاكيدات رئيس جمهوري انجام مي‌شود.
وي يادآور شد: امروز ايران اسلامي به بركت خون هزاران شهيد و از خودگذشتگي ايثارگران بر بلنداي اقتدار و عزت ايستاده و تمامي مسئولان وظيفه دارند به پاي اين ايثار بيش از گذشته به مسائل خانواده شهدا و جانبازان و ايثارگران رسيدگي كنند.
نصرالله تصريح كرد: خانواده معظم شهدا و ايثارگران حق ويژه‌اي بر گردن مردم و مسئولان دارند و همه افراد وظيفه دارند تا ضمن پاسداشت ايثار آنان از نزديك با خانواده آنها ديدار داشته و با مسائل و مشكلات آنان آشنا شوند.
وي اضافه كرد: بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان ري علاوه بر كارهاي جاري مانند رسيدگي به امور خانواده هاي معزم شهدا، جانبازان و ايثارگران فعاليت‌هاي فرهنگي زياد نيز در جهت ترويج فرهنگ شهادت و ايثار در اين شهرستان انجام مي‌دهد.
رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان ري در پايان گفت: بنياد شهيد در زمينه ارائه تسهيلات به خانواده شهدا و ايثارگران با وجود كمبود و كاستي‌هاي موجود اهتمام خود را به كار گرفته و تا حد توان به اين قشر خدمات رساني مي‌كند.
شهرستان ري (به مركزيت شهرري) با جمعيتي بيش از يك ميليون و 400 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده است. اين شهرستان داراي 2 هزار و 747 شهيد دوران دفاع مقدس، هفت هزار و 300 جانباز و 486 آزاده است و 155 شهيد مدافع حرم در شهرستان ري تقديم شده است.
1970/6003
۰ نفر