۵ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۳۹
کد خبر: 83148045
T T
۰ نفر
طلایه داران معروف در مشهد بیش از نیم میلیون تذكر لسانی دادند

مشهد- ایرنا- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منكر خراسان رضوی گفت: طلایه داران امر به معروف و نهی از منكر در شهر مشهد از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه 571 هزار مورد تذكر لسانی انجام دادند.

سید عبدالله ارجائی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هزار و 26 مورد از این تذكرها با مقاومت رو به رو شد اما به تشكیل پرونده قضایی منجر نشد زیرا با گفت و گوی بیشتر به پایان رسید.
وی 'فرهنگ میزبانی، عدم عرضه كالای قاچاق، رعایت فرهنگ رانندگی، تذكر در خصوص گرانفروشی و فرهنگ عفاف و حجاب' را از اولویتهای طلایه داران امر به معروف و نهی از منكر در اقدام به ارائه تذكر لسانی ذكر و بیان كرد: شش هزار و 471 نفر در خراسان رضوی آموزشهای مربوط به 'طلایه داران معروف' را فرا گرفته اند. دو هزار و 927 نفر از این افراد وارد مرحله اجرای 'طرح طلایه داران معروف' شده اند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منكر خراسان رضوی ادامه داد: شهروندان از اقشار مختلف با شرط حداقل مدرك دیپلم، سن 25 تا 60 سال و فقدان سابقه كیفری می توانند در دوره های 'طرح طلایه داران' معروف شركت كنند.
وی گفت: كمیته امر به معروف و نهی از منكر در 27 شهرستان استان خراسان رضوی فعالیت دارد. طرح طلایه داران معروف نیز در سطح 12 شهرستان این استان در حال اجرا است.
7507/1858
۰ نفر