میز خدمت و ارتباط مستقیم  مردم  ومسؤلان در مصلای كیش افتتاح شد

كیش - ایرنا - میز خدمت و گفتگوی مستقیم مردم با مسؤلان جزیره كیش در مصلای نماز جمعه این جزیره افتتاح شد تا مردم بدون واسطه، دیدگاهها،نظرها و مشكلات خود را مطرح و پاسخ لازم را دریافت كنند.

به گزارش ایرنا در نخستین روز فعالیت این میز كه امروز جمعه به همت نهاد نماز جمعه كیش بر پا شد، غلامحسین مظفری مدیرعامل منطقه آزاد كیش، بطور جداگانه با 50 نفر از مراجعه كنندگان در صحن مصلای گفتگو كرد و مشكلات و خواسته ها آنان را مورد بررسی قرار داد.
دكتر مظفری در پایان این دیدارها، در گفتگو با ایرنا، برپایی میز خدمت در مصلای كیش را گامی قابل تقدیر دانست و نتایج آنرا مفید و موثر ارزیابی كرد.
وی اضافه كرد: این برنامه، ارتباط بین مردم و مسئولان و خدمت گیرنده و خدمت دهنده را تقویت می كند و در مسیر سازندگی قرار می دهد.
وی با اشاره به شفاف سازی و ضرورت خدمت رسانی با كیفیت به مردم به عنوان یكی سیاستها و اولویتهای منطقه آزاد كیش، ارتباط چهره به چهر مردم با مسئولان را اقدامی سازنده و مهم در این زمینه دانست و از امام جمعه كیش در برپایی میز خدمت قدردانی كرد.
همچنین حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن زاده امام جمعه كیش نیز با اشاره به اهمیت میز خدمت در حل مشكلات مردم و ایجاد رضایتمندی در جامعه به ایرنا گفت: میزخدمت هر جمعه بعد از نماز جمعه در مصلای كیش برپا خواهد بود و مردم و نمازگزاران می توانند ضمن دیدار با مسؤلان مشكلات خود را مطرح و پیگیری كنند.
وی افزود: مردم در طول هفته مجموعه ای از مشكلات و خواسته های خود را با نهاد امام جمعه در میان می گذارند و به تناسب همین مشكلات، هر جمعه یكی از مسؤلان در میز خدمت پاسخگوی مراجعه كنندگان خواهد بود.
13339